dodano: 2006-10-12 13:32 | aktualizacja:
2006-10-12 14:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: ITI Neovision
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo cieszymy się, że po wielu miesiącach intensywnych przygotowań nadszedł wreszcie dzień, w którym z satysfakcją oddajemy w ręce naszych klientów telewizję nowej generacji n. Udało nam się stworzyć produkt, który wyznaczy nowe standardy na rynku mediów w Polsce. Potencjał telewizji nowej generacji tkwi w połączeniu najnowszych technologii telewizyjnych z wyjątkową ofertą programową – powiedział Maciej Sojka Prezes ITI Neovision.
Oferta programowa telewizji nowej generacji to siedem pakietów tematycznych:
„style, moda, muzyka”, „dzieci”, „cinemax” - każdy dostępny w cenie 10zł. Przy wyborze pakietu „hity filmowe” klient dostaje pakiet „cinemax” w prezencie, do końca 2007r.; „hity filmowe”, „kultura, nauka, świat”, „sport i motoryzacja” - każdy dostępny w cenie 16zł;
oraz „informacja i rozrywka” – który przy wyborze 2 z 6 pakietów otrzymywany jest w prezencie.
Do końca października 2006r. klienci telewizji nowej generacji n nie będą płacić za abonament. Dotyczy to wszystkich siedmiu pakietów.
W ofercie znajdzie się wiele nowych kanałów, dotychczas niedostępnych na naszym rynku. Są to m.in.: Baby TV, nsport, TVN Lingua, Discovery Historia, Discovery HD, Comedy Central, Wojna i Pokój.
telewizja nowej generacji oferuje swoim klientom dwa urządzenia: nbox HDTV i nbox HDTV recorder. Sprzedaż nbox HDTV recordera rozpocznie się w połowie listopada.
Sieć dystrybucji n to ponad 1500 punktów sprzedaży bezpośredniej w całej Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.