dodano: 2006-12-09 19:31 | aktualizacja:
2006-12-11 12:15
autor: Anna Sulisz |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ponad połowa respondentów twierdzi, że abonowała usługę mobilnej telewizji, aby inaczej niż dotychczas zagospodarować 'czas przestoju'.
Według badań 18 proc. zdecydowało się na korzystanie z mobile TV, żeby oglądać programy, kiedy akurat nie mają dostępu do tradycyjnej telewizji, a 10 proc., żeby oglądać poszczególne programy telewizyjne.
Badania spółki dowiodły, że informacje, pogoda, sport i teledyski to najpopularniejsza zawartość usług mobilnej telewizji, z których korzysta odpowiednio 65 proc., 56 proc. i 46 proc. respondentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.