reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

VIVA traci do MTV w Niemczech

dodano: 2002-01-27 15:48 | aktualizacja: 2002-01-27 15:48
autor: Janusz Sulisz | źródło:

VIVA zaczyna przegrywać na rynku niemieckim - MTV2 jest na trzecim miejscu w Niemczech.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
VIVA traci rynek w Niemczech i jest umieszczana przez widzów za drugą połowę 2001 roku tuż przed konkurentem - MTV. Wynika to z badań GfK. Bardzo udany był start MTV2 Pop w maju 2001 roku, co uznano za wielki sukces MTV. Po tym VIVA powoli zaczęła oddawać niemiecki rynek.

Ani MTV ani VIVA nie uczestniczą w oficjalnych badaniach oglądalności kanałów w Niemczech (AGF). Dlatego badania GfK nie są miarodajne. W grudniu pozycja czwórki muzycznych nadawców w Niemczech wyglądała nastepująco: 1. VIVA - 2.09 % 2. MTV - 1.97 % 3. MTV2 POP - 1.37 % 4. VIVA Zwei - 0.45 % (badania objęły rynek widzów od 14-29 lat).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...