dodano: 2002-01-27 15:48 | aktualizacja:
2002-01-27 15:48
autor: Janusz Sulisz |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
VIVA traci rynek w Niemczech i jest umieszczana przez widzów za drugą połowę 2001 roku tuż przed konkurentem - MTV. Wynika to z badań GfK. Bardzo udany był start MTV2 Pop w maju 2001 roku, co uznano za wielki sukces MTV. Po tym VIVA powoli zaczęła oddawać niemiecki rynek.
Ani MTV ani VIVA nie uczestniczą w oficjalnych badaniach oglądalności kanałów w Niemczech (AGF). Dlatego badania GfK nie są miarodajne. W grudniu pozycja czwórki muzycznych nadawców w Niemczech wyglądała nastepująco: 1. VIVA - 2.09 % 2. MTV - 1.97 % 3. MTV2 POP - 1.37 % 4. VIVA Zwei - 0.45 % (badania objęły rynek widzów od 14-29 lat).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.