dodano: 2007-02-21 12:23 | aktualizacja:
2007-02-21 22:46
autor: Janusz Sulisz |
źródło: eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Layout firmowanej wspólnie przez obie marki strony zostanie stworzony przez Yahoo!, a Eurosport dostarczy najwyższej jakości kontent sportowy. W nowym serwisie kibice sportowi będą mieli dostęp do najświeższych wiadomości i informacji ze świata sportu oraz uzyskają możliwość dzielenia się swoimi opiniami w specjalnym serwisie społecznościowym.
Dzięki połączeniu sił przez Yahoo! i Eurosport powstanie niespotykany w Internecie serwis łączący w sobie fachowość Eurosportu z doświadczeniem Yahoo! w produkcji internetowych projektów.
- Ta współpraca oznacza spełnienie marzeń wielu kibiców sportowych. Wspólnie będziemy w stanie zaspokoić sportowe zainteresowania tworząc społeczność internetową, której głównym zainteresowaniem jest sport. Współpraca z Eurosportem jest przykładem strategii Yahoo! tworzenia wiodących serwisów tematycznych. Im więcej użytkowników uda nam się przyciągnąć, tym więcej reklamodawców podąży za nimi – powiedział Dominique Vidal, regionalny wiceprezydent Yahoo! Europe.
- Współpraca Eurosportu z Yahoo! umożliwi stworzenie największego w Europie serwisu sportowego, który będzie bardzo atrakcyjny dla reklamodawców - dodał Laurent Eric Le Lay, prezydent i CEO Eurosportu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.