dodano: 2008-08-22 11:01 | aktualizacja:
2008-08-22 12:17
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Głównym celem działań marketingowych zaplanowanych na sierpień i wrzesień jest dotarcie z informacją na temat usługi telewizji cyfrowej, we wszystkich miastach, w których jest dostępna. Są to obecnie:
Warszawa, Katowice, Wrocław, Opole, Kraków i Gdańsk. Jest to najmłodsza usługa UPC, wprowadzona na rynek w maju br., początkowo w Warszawie, następnie w kolejnych miastach.
Pierwsza faza kampanii informacyjnej na temat usługi cyfrowej oparta była przede wszystkim na działaniach BTL i skierowana głównie do bazy dotychczasowych klientów korzystających z usług UPC: telewizji analogowej, internetu bądź telefonu. Obecnie zaplanowane działania ATL mają na celu poinformowanie o telewizji cyfrowej UPC i dotarcie do potencjalnych klientów.
W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie wyróżniający się w blokach reklamowych, fabularyzowany spot z motywem piratów. Komunikacja akcentować będzie unikalne funkcjonalności telewizji cyfrowej oraz jej przewagi konkurencyjne. Spośród szeregu rozwiązań zastosowanych w usłudze UPC w kampanii zostaną wykorzystane dwie: możliwość zatrzymywania i przewijania telewizji na żywo.
Kampania telewizyjna będzie obecna w kanałach takich jak:
TVN, TVN7, TV4, TVN Turbo, TVN Style, TVN24, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation, Animal Planet.
Adaptację spotu przygotowała agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA, a za planowanie mediów odpowiedzialny jest Media Vest.
Na info screenach w warszawskim metrze pojawi się 10-cio sekundowy spot z animowanymi ikonkami, przedstawiający również wyżej wspomniane funkcje telewizji cyfrowej. Spot przygotowała DRAFTFCB + AD FABRIKA.
Mobilne billboardy, wykorzystywane w czerwcu i lipcu będą również obecne na ulicach wyżej wymienionych miast w sierpniu i wrześniu. "Mobile" przygotowane przez agencję Arip Next, skupiają uwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej, decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc na możliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów oraz na dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości (HD).
Dodatkowym uzupełnieniem komunikacji będzie reklama w prasie. Layouty promujące funkcjonalności telewizji cyfrowej, przygotowane przez agencję DRAFTFCB + AD FABRIKA pojawią się w TV Guides, m. in. takich jak
Tele Tydzień, Gazeta Telewizyjna, Tele Magazyn, Tele Świat, Fakt TV, To i Owo.
Zaplanowano także intensywne działania w Interecie - kampania bannerowa widoczna będzie na głównych portalach informacyjnych. Wykorzystane zostanie także pozycjonowanie w Google oraz reklamy w Gadu Gadu w postaci bannera w głównym oknie programu, a także wideoskiny na portalach tvn24 oraz wrzuta.pl.
We wrześniu równolegle z aktywnościami marketingowymi poświęconymi telewizji cyfrowej, realizowana będzie kampania na temat usługi internetowej. W telewizji pojawi się fabularyzowany spot wykorzystujący motyw Romeo i Julii (kanały: TVN, TVN7, TV4, TVN Turbo, TVN Style, TVN24, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation, Animal Planet). W internecie widoczne będą bannery oraz formaty niestandardowe.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.