dodano: 2008-09-01 13:35 | aktualizacja:
2008-09-01 13:50
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Mmd
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania reklamowa obejmuje wybrane tygodniki telewizyjne, stacje radiowe, ekrany w metrze oraz działania internetowe.
W tygodnikach To&Owo i Tele Tygodniu zamieszczone zostaną reklamy prasowe oraz odciski palców, umieszczone na wybranych stronach redakcyjnych. Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Pin, Polskim Radiu: Trójce i Esce Warszawa. Dodatkowo na ekranach w warszawskim metrze pojawią się spoty promujące kryminalne wieczory. Kampania internetowa obejmie takie portale jak: wp.pl, onet.pl, interia.pl i nasza-klasa.pl. Pojawiające się banery będę przekierowywały użytkowników na stronę ze specjalnie przygotowaną na potrzeby kampanii grą: zlapmnie.com. Mechanizm zabawy polega na podążaniu za śladami zbrodni i odgadnięciu zabójcy.
Działania reklamowe zostały wsparte aktywnością PR, skierowaną bezpośrednio do dziennikarzy jak i konsumentów. Warszawiacy będą zatrzymywani przez amerykańskich policjantów, którzy wręczać im będą wezwanie do stawiennictwa w roli świadka w poniedziałek o 21:00 na kanale Hallmark Channel.
W skład kryminalnych wieczorów wchodzą: CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas serial przedstawiający pracę detektywów działu policji, którzy zajmują się badaniem miejsca zbrodni, wykorzystując w swym dochodzeniu najnowsze naukowo-techniczne metody, nagrodzony statuetką Emmy serial Prawo i Porządek: Zbrodniczy zamiar, który przedstawia nowe odcinki, prezentuje szczegółowe techniki odnajdywania sprawców zbrodni oraz wyczyny Wydziału ds. Ciężkich Przestępstw, oraz serial Nocny Kurs opowiadający o byłym glinie, który nie ma najmniejszych skrupułów wobec przestępstwa, jakie popełnia na służbie.
Kampania zaplanowana została przez dom mediowy Starcom. Autorem i koordynatorem działań PR jest firma Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants – Poland.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.