reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Podsumowanie Dnia Otwartego TVP

dodano: 2008-09-15 10:38 | aktualizacja: 2008-09-15 11:50
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

tvp Mimo bardzo zimnej niedzieli 14 września w Telewizji Polskiej panowała gorąca atmosfera. Ponad 37 tysięcy sympatyków odwiedziło siedziby Telewizji Polskiej w Warszawie oraz w Oddziałach Terenowych. Pierwsza grupa gości rozpoczęła zwiedzanie o godz. 10:00. Podobnie jak w latach ubiegłych, czekało na nich wiele atrakcji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W studiach spotkali się z ulubionymi prezenterami telewizyjnymi, gwiazdami oraz twórcami zarówno znanych, jak i nowych programów i filmów. Zwiedzili hale produkcyjne, hale budowy dekoracji i scenografii, magazyny kostiumów i rekwizytów, a w halach produkcyjnych TVP w Warszawie - scenografię ze znanych seriali „Złotopolscy”, „Klan”, „M jak Miłość”, „Plebania” oraz „Faceci do wzięcia”. W studiach prezentowana była oferta programowa wszystkich anten i kanałów tematycznych TVP. Ze swoimi fanami spotkały się gwiazdy telewizyjnych seriali i programów oraz ulubieni prezenterzy telewizyjni, m.in. Teresa Lipowska, Alicja Resich-Modlińska, Grażyna Torbicka, Iwona Schymalla, Witold Karol Strasburger, Bronisław Wildstein, którzy na okolicznościowych kartach składali autografy.

Dla wszystkich Telewizja Polska przygotowała drobne upominki. Chętni mogli brać udział w konkursach. Wiele atrakcji czekało także na najmłodszych - spotkania z bohaterami ulubionych seriali, z postaciami z bajek. Relacje z Dnia Otwartego emitowane były na wszystkich antenach TVP. Transmisje realizowała także Telewizja Interaktywna iTVP.

W Warszawie dodatkową atrakcją był wielki, familijny festyn przed siedzibą TVP. Na scenie przez cały dzień występowali autorzy i bohaterowie programów dziecięcych, rozrywkowych, kulturalnych - całość prowadzili lubiani prezenterzy. Zwiedzający zapoznali się z nowymi programami jesiennej ramówki, m.in. „Fort Boyard”, „Czas honoru”, „Londyńczycy” czy projektem i programem „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka”.

Na ekranie umieszczonym w okolicach sceny prezentowane były m in. czołówki programów, transmisja koncertu oraz relacje z tego, co dzieje się w siedzibie TVP. W specjalnym namiocie emitowano bajki dla dzieci, filmy dokumentalne oraz inne krótkie formy telewizyjne. Goście chętnie brali udział w interaktywnej zabawie umożliwiającej poznanie podstawowych elementów techniki telewizyjnej. Na specjalnym stanowisku można było się zapoznać z propozycjami telewizji interaktywnej iTVP oraz obejrzeć strony internetowe programów Telewizji Polskiej.

Dzień Otwarty Telewizji Polskiej zakończył koncert zespołu Zakopawer.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...