reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rodzinna Telefonia Komórkowa na biurowcu

dodano: 2008-10-02 16:38 | aktualizacja: 2008-10-02 16:58
autor: Anna Sulisz | źródło: CP

Cyfrowy Polsat Telefonia Ruszyła ambientowa kampania promocyjna Rodzinnej Telefonii Komórkowej Cyfrowego Polsatu. Jeden z wieżowców biurowych w Centrum Warszawy został wykorzystany jako ekran do wyświetlania animacji. Codziennie od 22 do 1 w nocy przy ulicy Chałubińskiego można przeczytać hasła reklamujące nową usługę platformy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W oknach czterech pięter, z każdej strony budynku przy ulicy Chałubińskiego wyświetlane są napisy: „Jestem w ciąży”, „Mamo, zdałam”, „Kuba-zuchu”, a także animacja telefonu komórkowego i napis „Cyfrowy Polsat”, które układają się ze świateł zapalanych w poszczególnych oknach.

- To niestandardowe działanie promocyjno-marketingowe zostało wykorzystane jako narzędzie wsparcia dla rozpoczętej 8 września kampanii reklamowej nowej usługi Cyfrowego Polsatu – Rodzinnej Telefonii Komórkowej – powiedział Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu w Cyfrowym Polsacie S.A.

Jest to pierwsza tego typu komercyjna akcja promocyjna w Polsce przeprowadzona na tak dużą skalę.

Wyświetlane na budynku komunikaty są fragmentami z reklam najnowszej usługi Cyfrowego Polsatu – Rodzinnej Telefonii Komórkowej. Pomysł na wykorzystanie napisów w oknach budynku zrodził się z chęci unowocześnienia dotychczas wykorzystywanego narzędzia – scrolli na ekranie monitora. Dzięki wykorzystaniu okien na wszystkich czterech ścianach wieżowca, przechodnie i przejezdni poruszający się w Centrum Warszawy mogą obserwować animacje pozostając dalej w ruchu. Światła są widoczne i intrygujące także dla mieszkańców innych dzielnic stolicy, sąsiadujących ze Śródmieściem.

Do zrealizowania pomysłu zostało zaangażowane Studenckie Koło Naukowe MOS (Microsoft Oriented Societ) z Wrocławia, które zrzesza studentów Aparatury Elektronicznej na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, pragnących rozwijać swoje umiejętności związane z programowaniem mikrokontrolerów i projektowaniem urządzeń elektronicznych techniki cyfrowej.

Akcja, wykorzystująca nowoczesne rozwiązania techniczne oraz pomysł nietypowej zabawy została przygotowana przez Dział Promocji Cyfrowego Polsatu.

Pierwszy tego rodzaju pokaz w Polsce odbył się w trakcie juwenaliów 2007 we Wrocławiu. Natomiast w Warszawie podobny projekt został zrealizowany w podczas akcji Bródno, w trakcie której mieszkańcy bloku przy ul. Krasnobrodzkiej 13 (wykazując przy tym niespotykane zaangażowanie i dyscyplinę), utworzyli ogromny napis 2000 z okien oświetlonych w zaplanowanym porządku.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...