dodano: 2008-10-03 11:10 | aktualizacja:
2008-10-03 12:51
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
2,293 mln abonentów wykupuje co najmniej jeden pakiet programów, a 118 tys. korzysta z serwisów pay-per-view oraz pre-paid w Premiere Flux.
2,293 mln to liczba indywidualnych klientów oraz oferty Premiere dostępnej w barach i pokojach hotelowych. Zysk
ARPU (średni przychód na użytkownika) wyniósł tu w trzecim kwartale roku
24 euro.
Premiere posiada także 704 tys. kablowych klientów na co składa się 493 tys. w Unitymedia oraz pozostałą liczba w UPC Austria, Liwest, Teleclub i T-Home. Premiere opuścili CEO Michael Börnicke oraz CFO Alexander Teschner, przyczyną ich odejścia były problemy z rentownością oraz liczba abonentów.
Premiere szacuje, że w 2008 roku straci około 40-70 mln euro, wykluczając zyski z Mistrzostw Świata w 2010 roku. Nadawca prowadzi rozmowy z bankami nt. restrukturyzacji swojego zadłużenia.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.