dodano: 2008-10-07 10:35 | aktualizacja:
2008-10-07 11:07
autor: Anita Dąbek |
źródło: Discovery
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największą atrakcją dla odwiedzających Muzeum będzie konkurs, w którym do wygrania będą cenne nagrody.
Kupon konkursowy znajdować się będzie na ulotce, która będzie wręczana gościom muzeum przy zakupie biletu.
Udzielenie odpowiedzi na 4 pytania zamknięte i jedno otwarte, podanie swoich danych kontaktowych
i wrzucenie kuponu do urny będzie równoznaczne z wzięciem udziału w konkursie.
W Muzeum pojawią się także dwa telewizory LCD marki Samsung, na których emitowane będą materiały
promocyjne Discovery Channel, które pomogą zwiedzającym udzielić poprawnej odpowiedzi na pytania
konkursowe. Na gości czekać będzie również niespodzianka w postaci Seagway’a – dwukołowego elektrycznego pojazdu, zasilanego wbudowanymi akumulatorami. W wybrane dni odwiedzający będą mieli okazję przejechać się tym nowoczesnym dwukołowcem.
Konkurs i działania w Muzeum wsparte zostaną mniejszymi konkursami w prasie - między innymi w warszawskim tygodniku Południe oraz w dwutygodniku Głos Śródmieścia.
Współpraca Discovery Channel z Muzeum Techniki to kolejny element kampanii wizerunkowej kanału,
przeprowadzanej pod hasłem „Discovery Channel… I robi się ciekawie”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.