dodano: 2008-10-07 13:33 | aktualizacja:
2008-10-25 00:13
autor: Anita Dąbek |
źródło: Aster
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rozpoczynamy właśnie kampanię reklamową wszystkich oferowanych przez nas usług: telewizji, internetu, telefonii stacjonarnej i komórkowej. Jest to kompleksowa oferta przygotowana z myślą o całej rodzinie. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z pakietu M4, będą mieli możliwość korzystania, w atrakcyjnych cenach, ze wszystkich produktów Aster oraz dostępu do bogatego źródła wiedzy, informacji i rozrywki - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Aster.
Oferta „W pakiecie M4 zmieścisz wszystko” obejmuje cztery usługi ASTER:
• Telewizja - zestaw pakietów telewizyjnych: Basic, cyfrowy BasicPLUS oraz pakiet kanałów HD, HDPack
• Internet – dowolnie wybrany przez klienta pakiet internetowy
• Telefon stacjonarny – dowolnie wybrany przez klienta plan taryfowy
• Telefon komórkowy - dowolnie wybrany przez klienta pakiet
Za każdy wybrany produkt klient przez pierwsze cztery okresy rozliczeniowe zapłaci abonament w wysokości 1 zł miesięcznie. Pakiet czterech usług będzie kosztował 4 zł miesięcznie przez pierwsze cztery miesiące trwania umowy.
Przez kolejnych 20 miesięcy - miesięczna opłata uzależniona będzie od wybranych pakietów: internetowego i telefonicznych (telefonia stacjonarna i komórkowa).
Visual kampanii - ikony usług wpisane w plan mieszkania - nawiązują do rodzinnego charakteru marki ASTER oraz podkreślają kompleksowość oferty produktów dla domu i rodziny.
Kreację dla mediów tradycyjnych przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił Equinox. Za kreację dla mediów elektronicznych i ich zakup odpowiada agencja Hypermedia.
Kampania prowadzona będzie do końca października 2008 roku w telewizji – na kanałach tematycznych, w radio, prasie stołecznej i internecie. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami BTL obejmującymi mailing oraz materiały dla przedstawicieli handlowych i Salonów ASTER.
Pakiet BasicPLUS zawiera blisko 50 kanałów telewizyjnych o różnorodnej tematyce: informacyjnej, popularnonaukowej, przyrodniczej, filmowej, sportowej, dziecięcej i ogólnej. W pakiecie znajdują się najpopularniejsze programy z oferty analogowej (pakiet Basic) oraz wybór kanałów dostępnych tylko w ofercie cyfrowej. Abonenci BasicPLUS mają możliwość korzystania z funkcji dodatkowych telewizji cyfrowej: przewodnika TV, wyboru wersji językowych oraz wersji z napisami, listy ulubionych kanałów, kontroli rodzicielskiej i przypominacza.
HDPack to zestaw siedmiu najlepszych kanałów w jakości HD: TVN HD, Discovery HD, The History Channel HD, Eurosport HD, Luxe TV HD, National Geographic HD i TVP HD.
Telewizja analogowa i cyfrowa - blisko 80 różnorodnych programów dla całej rodziny
Telewizja HD - 10 programów w wysokiej rozdzielczości
Internet - 4 pakiety; pakiet bezpieczeństwa F-Secure chroniący komputer klienta
Telefonia stacjonarna - 3 pakiety
Telefonia komórkowa - 2 pakiety
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.