dodano: 2008-12-01 23:08 | aktualizacja:
2008-12-02 07:41
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: UKE/Gadu Gadu
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Numer GG UKE działa na zasadzie autorespondera: informacje przesyłane są automatycznie, w zależności od wybranej przez użytkownika konkretnej komendy, z dostępnej listy komend dotyczących m.in. składania reklamacji czy polubownego zakończenia sporu w drodze mediacji. Wystarczy napisać wiadomość na
numer GG 853.
-
Chodzi nam o to, by wykorzystywać nowe formy komunikacji z naszymi klientami, więc będziemy chcieli poszerzyć możliwość kontaktu z UKE poprzez inne środki komunikacji - mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Wykorzystanie Gadu-Gadu jako nowej formy komunikacji, poprzedzono wielomiesięcznymi testami. Nr GG wyposażony jest w specjalny system masowej obsługi korespondencji - tzw. bot. Dzięki temu możliwa jest szybka i sprawna obsługa wiadomości nadsyłanych od internautów.
Użytkownicy Gadu Gadu to przede wszystkim osoby ,korzystające z różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych. Do nich właśnie kierowane jest GG UKE, będące kolejnym „poza urzędowym” działaniem Prezesa UKE, mającym na celu dotarcie do jak największego grona konsumentów oraz zwiększenie świadomości praw przysługujących użytkownikom usług telekomunikacyjnych.
(D)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.