dodano: 2009-01-23 17:55 | aktualizacja:
2009-01-23 19:20
autor: Paweł Urkiel |
źródło: MTV Networks PL/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Strategia MTV na 2009 rok
Nowa strategia będzie wdrażana głównie w ramach kanału MTV Polska. W rezultacie MTV chce stworzyć globalny model nowej jakości w telewizji. Natomiast sam rozwój nowych wyzwań w MTV Networks ma stanowić nowe etapy rozwoju stacji produkowanych, na całym świecie, przez nadawcę.
Za jeden z głównych celów owego projektu MTV uznaje poprawę współpracy pomiędzy poszczególnymi oddziałami regionalnymi stacji.
Rozwój infrastruktury MTV w Polsce
Jeszcze na przełomie marca i kwietnia 2009 roku ma zostać uruchomione
Regionalne Studio Kreatywne w Warszawie. Jego zadaniem będzie wspieranie projektów całej sieci MTV, przy jednocześnie zachowanej pełnej odrębności danego regionu.
Nieco wcześniej, bo w lutym powstać ma niezależny
Dom Produkcyjny. Jego siedziba także zostanie umieszczona w Warszawie. Będzie on stanowił wsparcie dla produkcji programów własnych oraz tych licencjonowanych.
Nowe kanały MTV w 2009 roku
W 2009 roku MTV Networks planuje uruchomienie kolejnych kanałów telewizyjnych, które będą stanowiły idealne dopełnienie dla już istniejącej oferty kanałów tematycznych. Poza tym jeszcze większa waga będzie przywiązywana do obecności kanałów MTV w pakietach nowoczesnych platform cyfrowych.
Niestety poza ogólnymi informacjami, brak informacji precyzujących jakie nowe kanały ujrzy widz w Polsce i czy jest szansa na dołączenie Nick Polska do Cyfrowego Polsatu oraz Cyfry+.
Nie wyjaśniono też kwestii dotyczącej np. MTV Dance w Polsce (w szczególności, czy kanał zostanie włączony do ofert platform Pay-TV).
Mobilna TV od MTV coraz bliżej
MTV Networks z wielką nadzieją patrzy w przyszłość, jaką zapewni jej kanałom rozwój Mobilnej Telewizji. Dzięki temu kanały nadawcy będą jeszcze bardziej rozpoznawane i znane. Dodatkowo widz będzie miał do nich dostęp nie tylko w wolnych chwilach spędzanych w domu, ale także podczas spacerów, jazdy samochodem itp.
Interaktywne programy nadal ważne dla MTV
Interakcja z widzami to podstawowe działanie kanałów MTV. Dają one bowiem poczuć widzowi jak jest ważny. Może decydować o wyborze utworu jaki za chwilę usłyszy na antenie stacji. Poza tym wysyłane smsy w trakcie głosowania przynoszą zysk samemu nadawcy. Dlatego też programy typu
Get The Clip nie zostaną zdjęte z anteny, a wręcz ich pozycja zostanie umocniona.
Mobile MTV VOD
Oferta mobilnego VOD od MTV zostanie powiększona o nowe pozycje takie jak:
Fristajlo
MTV Cribs
Pimp My Ride
MTV Unplugged Hey
Umowa zawarta z Telecom Media pozwala MTV przedstawić nową ofertę dla reklamodawcu. Na mocy nowej umowy nadawca może oferować swoim przyszłym reklamodawcom możliwość emisji mobilnych reklam.
Dodatkowo jest planowane rozszerzenie oferty mobilnej - gier, dzwonków, tapet do telefonów.
W Polsce MTV nadaje następujące kanały:
MTV Polska
http://www.mtv.pl/
MTVNHD
http://www.mtvnhd.com/
VH1 Polska
http://www.vh1.pl/
VIVA Polska
http://www.viva-tv.pl/
Comedy Central
http://www.comedycentral.pl/
Nick Polska
http://www.nick.com.pl/
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.