reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

III Kongres Telekomunikacja i Media 2009

dodano: 2009-05-25 13:28 | aktualizacja: 2009-05-25 15:57
autor: Anita Dąbek | źródło: Informedia

W dniach 26-27 maja br. w Hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się III Kongeres Telekomunikacja i Media 2009. Głównym tematem tegorocznego spotkania będą najlepsze strategie obowiązujące w erze spowolnienia gospodarczego: inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, modele biznesowe liderów rynku, doświadczenia zagraniczne.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Poza tym omawiane będą zmiany w polskim i europejskim prawie telekomunikacyjnym: nowela "unijna", nowa rola UKE, separacja funkcjonalna, a także będzie można dowiedzieć się, co nowego w usługach i technologiach: Telewizja: cyfrowa, mobilna, internetowa; MVNO, NGN, LTE, trendy i nowinki rynkowe.

Najbliższe miesiące przyniosą wiele istotnych wyzwań dla branży telekomunikacyjnej i medialnej, wynikające z kluczowych zmian prawnych, jak również postępującego spowolnienia gospodarczego. Czy nowe prawo telekomunikacyjne poprawi konkurencyjność sektora? Jaką rolę odegra UKE w obliczu zmian prawnych? Co zmieni podział Telekomunikacji Polskiej? — podczas kongresu będzie można poznać najnowsze inicjatywy legislacyjne wprost od przedstawicieli urzędów regulujących rynek: Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

W obliczu zaostrzonej walki o klienta, firmy telekomunikacyjne wdrażają nowatorskie usługi i technologie, a rok 2009 z pewnością zapisze się jako rok postępującej konwergencji, rozwoju telewizji internetowej, mobilnej i cyfrowej, jak również dalszych inwestycji w infrastrukturę. Dzięki prelekcjom czołowych graczy z Polski i zagranicy, będzie można się dowiedzieć, jakie strategie będą obowiązywały rynek telekomunikacyjny i medialny.

III edycja kongresu, jak w latach poprzednich, stanowić będzie znakomitą okazję do przedyskutowania najważniejszych wyzwań, przed jakimi staje branża, będzie to również wyjątkowa okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie w perspektywie poważnego spowolnienia gospodarczego.

PROGRAM

26 maja 2009, WTOREK

9.30-10.00     Rejestracja i przywitanie        
10.00-10.30     UROCZYSTE OTWARCIE KONGRESU. ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM WPROWADZONE TZW. NOWELĄ "UNIJNĄ"
Magdalena Gaj, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Infrastruktury
10.30-11.00     ROLA UKE W ŚWIETLE ZMIAN W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM
Krzysztof Dyl, Wiceprezes, Urząd Komunikacji Elektronicznej
11.00-11.30     SEPARACJA FUNKCJONALNA JAKO INSTRUMENT ROZWOJU RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO
dr Arwid Mednis, Partner, Wierzbowski Eversheds

11.30-11.45     Przerwa na kawę        
    Nowe strategie branży telekomunikacyjnej
11.45-12.15     INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ
Janusz Piechociński, Wiceprzewodniczący, Sejmowa Komisja Infrastruktury
12.15-12.45     SZANSE MVNO W ŚWIETLE REGULACJI RYNKU TELEFONII KOMÓRKOWEJ
Jerzy Sadowski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Hurtowej i Regulacji Polkomtel S.A
12.45-13.15     WPŁYW KRYZYSU GOSPODARCZEGO NA BRANŻĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ
Krzysztof Kaczmarczyk, Dyrektor Grupy TP ds. Strategii i Rozwoju, Telekomunikacja Polska
13.15-13.35     STRATEGIE NA NOWE CZASY
Andrzej Dulka, Prezes, Alcatel-Lucent

13.35-14.35     Lunch        
14.35-15.00     WPŁYW REGULACJI RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO NA KONKURENCYJNOŚĆ I INWESTYCJE - FAKTY I MITY
dr Jacek Niewęgłowski, Członek Zarządu, P4
15.00-15.30     OPERATOR JAKO DOSTAWCA USŁUG: MULTIMEDIA, INTERNET, TELEWIZJA MOBILNA I INTERNETOWA
Italo Milanese, Senior Project Manager, Telecom Italia Lab
15.30-16.00     LOKALNI OPERATORZY LEKIEM NA KRYZYS
Jarosław Roszkowski, Prezes, Crowley Data Poland

16.00-16.15     Przerwa na kawę        
    Co nowego w usługach i technologiach
16.15-16.45     Ile kosztuje oszczędność? Rozwój usług telekomunikacyjnych w dobie kryzysu
Władysław Wilkans, Prezes Zarządu Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o.o.
16.45-17.15     BLASKI I CIENIE CYFROWEJ REWOLUCJI W POLSCE - DVB-T, HD TV
Piotr Guziewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologicznego i Wdrożeń, Telefonia DIALOG
17.15-17.45     KSZTAŁT POLSKIEJ TELEWIZJI CYFROWEJ - PANEL DYSKUSYJNY
Jacek Grochowina, Prezes, Polskie Sieci Nadawcze,
Jerzy Straszewski, Prezes, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej
Tomasz Skubacz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Alcatel-Lucent

17.45     Zakończenie

27 maja 2009, ŚRODA

9.00-9.30     Rejestracja i przywitanie        
    Telewizja mobilna
9.30-10.00     JAK UZYSKAĆ KONCESJĘ NA ROZPOWSZECHNIANIE PROGRAMÓW W MOBILE TV - STANOWISKO REGULATORA
Ewa Gadomska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Kablowej, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
10.00-10.30     TELEWIZJA MOBILNA - NOWE MODELE EKSPLOATACJI PRAW AUTORSKICH
Mec. Xawery Konarski, Adwokat, Traple Konarski Podrecki
10.30-11.00     REWOLUCJA NA RYNKU TV W POLSCE? - TEMPO I KIERUNKI ROZWOJU TELEWIZJI CYFROWEJ I MOBILNEJ
Michał Małyszko, Partner, UBIK Business Consulting
11.00-11.30     WDROŻENIE TELEWIZJI MOBILNEJ DVB-H W POLSCE - SZANSE I ZAGROŻENIA
Maciej Langman, Dyrektor Programu Telewizji Mobilnej P4, Członek Zarządu Mobile TV

11.30-11.45     Przerwa na kawę        
    Broadband
11.45-12.15     HIGH SPEED BROADBAND FOR A HIGH SPEED EUROPEAN ECONOMY
dr Ken Ducatel, Head of Unit i2010 and Lisbon Strategy, Komisja Europejska
    Telewizja
12.15-12.45     JAKIE NOWE MOŻLIWOŚCI OFERUJE TELEWIZJA
Marcin Bochenek, Członek Zarządu, Telewizja Polska
    Telewizja internetowa
12.45-13.15     PRZEPIS NA TELEWIZJĘ INTERNETOWĄ - CZYNNIKI SUKCESU MULTIMEDIALNYCH PLATFORM WIDEO W SIECI
Łukasz Skalik, Kierownik Telewizji Internetowej WPtv, Wirtualna Polska

13.15-13.25     Przerwa na kawę        
13.25-13.50     MULTIMEDIALNY KONTENT
Marcin Gralewski, Dyrektor Biura Usług Telekomunikacyjnych, TP EmiTel
    IPTV
13.50-14.20     NAJWIĘKSZE KORZYŚCI KONWERGENCJI - TELEWIZJA ROZSIEWCZA, SIEĆ DOMOWA, TELEWIZJA INTERNETOWA, IPTV JAKO JEDEN SERWIS
Wojciech Doganowski, Wiceprezes, ADB SA

14.20-15.10     Lunch        
    MVNO
15.10-15.40     MVNO - ALTERNATYWNY MODEL BIZNESOWY NA TRUDNE CZASY
Andrzej Głuchowski, Dyrektor Rozwoju Nowego Produktu, Avon Mobile
    LTE
15.40-16.10     EWOLUCJA DOSTĘPU RADIOWEGO, WIMAX, HSPA EVOLUTION, LTE - DOŚWIADCZENIA PROJEKTOWE
Dr Jakub Borkowski, European Communications Engineering Poland
    Biznes internetowy
16.10-16.40     SPRAWDZONE MODELE BIZNESOWE W INTERNECIE - CZYNNIKI SUKCESU W OKRESIE DEKONIUNKTURY
dr Piotr Mazurkiewicz, Pełnomocnik Zarządu ds. e-commerce , Wydawnictwo Naukowe PWN

16.40     Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Wystawy


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...