dodano: 2010-02-25 10:21 | aktualizacja:
2010-02-25 11:41
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ostatnim kwartale 2009 roku platforma w Czechach straciła łącznie 3.500 abonentów, osiągając liczbę 104.100 klientów. Lepsze wyniki są spodziewane już w drugim kwartale tego roku po tym, jak platforma dokona zasadniczych zmian w dystrybucji programów. Usługa zostanie przeniesiona z satelity
ASTRA (19,2E) na satelitę
THOR (0,8W).
UPC Direct dla Czech i Słowacji pojawi się na nowej pozycji 1 maja 2010 roku. Węgierska oferta będzie dostępna z nowej pozycji od czerwca tego roku. Za trzy miesiące (październik, listopad, grudzień) platforma UPC Direct na Słowacji zyskała 1.400 klientów i obecnie ma ich 32.500. Chociaż usługa UPC Direct nie jest dostępna w Rumunii to po przejściu na 0,8W będzie miała blisko do siostrzanej rumuńskiej platformy
Focus Sat. W ostatnim kwartale 2009 roku operator zyskał 19.400 nowych klientów i ogólnie ma ich 181.000.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.