dodano: 2010-03-01 10:59 | aktualizacja:
2010-03-01 14:47
autor: Anita Dąbek |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telefónica poinformowała, że 88% jego hiszpańskich klientów korzystała z podwójnych lub potrójnych usług. Baza klientów szerokopasmowych w Hiszpanii wyniosła 5,5 mln, czyli wzrost o 4,4%.
Globalnie, Telefónica miała 2,5 mln klientów płatnej telewizji na koniec 2009 r., co jest wzrostem o 9,8% z roku na rok. Firma świadczy usługi TV w Hiszpanii, Czechach, Peru, Chile, Kolumbii, Brazylii, Wenezueli i Argentynie. Liczba klientów szerokopasmowych na całym świecie wyniosła 13,5 mln - wzrost o 8,2%.
Telefónica ogłosiła przychody w wysokości
56,7 mld euro za 2009 roku, a zysk operacyjny przed amortyzacją wyniósł 15,3 mld euro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.