Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pomimo transmisji z Igrzysk Olimpijskich na antenie konkurencji, oraz niekorzystnego pozycjonowania na platformie Polsatu Cyfrowego (mamy nadzieję tylko chwilowo pozycja 138) Telewizja Puls zgromadziła przed telewizorami o 44% widowni więcej niż przed rokiem. Od czasu wprowadzenia konkurencyjnej oferty programowej we wrześniu 2009 r. stacja systematycznie wspina się w notowaniach oglądalności pierwszej dziesiątki stacji telewizyjnych. „TV Puls pnie się w górę. To świetna wiadomość, że nawet Olimpiada nie zatrzymała wzrostu udziałów stacji w rynku.” komentuje Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu.
Wiosenna ramówka Telewizji Puls rusza już 1 marca. Zgodnie z założeniami strategii programowej stacji nowa oferta ma być kolejnym bodźcem do dalszego wzrostu udziałów w rynku. „Już od dziś prezentujemy widzom nową ofertę programową, która zapewnia maksimum humoru, rozrywki, i emocji. Wprowadzając na antenę tak wiele atrakcyjnych nowości, liczymy na kontynuację rekordowych wyników oglądalności również w sezonie wiosennym” mówi Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.