dodano: 2010-03-09 21:52 | aktualizacja:
2010-03-24 08:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: chello
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
FLN będzie potencjalnie dostępny dla
2,6 mln gospodarstw domowych w całym regionie EMEA. Specjalna oferta
Zone Club dla Węgrier i Polski, składająca się z 11 kanałów telewizyjnych, dociera już do 6,5 mln gospodarstw domowych. Debiut FLN następuje po wprowadzeniu
Food Network, pierwszego kanału w ramach joint venture. Food Network jest teraz dystrybuowany do ponad 10 mln gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii i EMEA.
FLN dalej wzmocnia ofertę Zone Club poprzez ukierunkowanie na pięć gatunków treści -
dom, kuchnia, podróże, styl i dobre samopoczucie. Serwis będzie się opierał się na premierowych produkcjach Scripps Networks, a uzupełnieniem będą programy od innych producentów.
Wraz z kanałem telewizyjnym, na arenie międzynarodowej zadebiutuje również strona
finelivingnetwork.com, która ma na celu łączenie ludzi, będących pasjonatami życia i dokonywania wyborów. Kanał i strona zagoszczą niektórych z najbardziej znanych projektantów, szefów kuchni, ekspertów w zakresie mody, stylu życia, etc.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.