reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP najpopularniejsza na Święta

dodano: 2010-04-06 15:36 | aktualizacja: 2010-04-06 15:45
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

TVP Liderem pod względem udziałów w rynku i w grupie 4+ we wszystkie świąteczne dni (piątek-poniedziałek) była TVP1. W Wielki Piątek średnie udziały osiągnęły poziom 17,9%, w Wielką Sobotę - 18,5%, w Niedzielę Wielkanocną - 20,3%, a w Poniedziałek Wielkanocny - 19,2%. W niedzielę i poniedziałek na drugim miejscu, w tej grupie, uplasowała się TVP2 z udziałami odpowiednio 17,5% i 18,9% (dane TNS OBOP).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej (16-46) Jedynka uzyskała najwyższe dzienne udziały w Wielką Sobotę (16,9%) i Niedzielę Wielkanocną (16,8%). W Poniedziałek Wielkanocny liderem w grupie komercyjnej była TVP2 (17,6%).

Spośród 10 najlepiej oglądanych w czasie Świąt programów w grupie 4+ 9 należało do TVP.

Najchętniej oglądanym programem okazał się serial „M jak miłość”, który w poniedziałek w grupie 4+ zgromadził 6392 tys. widzów z udziałami na poziomie 40,86 proc. (w grupie 16-49: 2617 tys., udziały: 36,36 proc.). W niedzielny wieczór serial „Blondynka” oglądało 4780 tys. widzów przy udziałach 31,65 proc. (w grupie 16-49: 1621 tys., udziały: 27,77 proc.). Poniedziałkowe główne wydanie „Wiadomości” przyciągnęło przed telewizory 4397 tys. widzów, udziały osiągnęły wówczas poziom 30,93 proc. (w grupie 16-49: 1096 tys., udziały: 19,69 proc.). Kolejnym programem informacyjnym TVP, który osiągnął bardzo dobre wyniki było niedzielne wydanie „Teleexpressu” z widownią 4245 tys. widzów i udziałami 44,81 proc. (w grupie 16-49: 1136 tys., udziały: 33,57 proc.). Specjalne świąteczne wydanie programu „Jaka to melodia” oglądało w Niedzielę Wielkanocną 4228 tys. widzów przy udziałach widowni na poziomie 37,52 proc. (16-49 odpowiednio: 1329 tys. i 32,17 proc.). Poniedziałkowe wydanie programu rozrywkowego „Laskowik i Malicki Święta Wieczór” zgromadziło przed telewizorami 3799 tys. widzów i osiągnęło udziały 24,44 proc. Wśród seriali chętnie oglądano w piątek „Na dobre i na złe” (grupa 4+: 3704 tys., 27,32 proc.) oraz w niedzielę „Ojca Mateusza” (grupa 4+: 3554 tys., 35,29 proc.). W sobotni wieczór w TVP1 film „Jan Paweł II” oglądało 3344 tys. widzów, a udziały ukształtowały się na poziomie 24,29 proc. (grupa 16-49 odpowiednio: 1528 tys. widzów i 24,89 proc.).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...