reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Dish TV chce 9,5 mln abonentów na koniec 2010

dodano: 2010-04-07 15:31 | aktualizacja: 2010-04-07 15:48
autor: Anita Dąbek | źródło: rapid

Dish TV Wszystko wskazuje na to, że Subhash Chandra, prezes indyjskiej Essel Group, miał rację, przewidując, że indyjski rynek DTH będzie szybko się rozwijał dzięki licznym graczom mocno promującym odbiór satelitarny. Dish TV jest jedną z wielu platform na tamtejszym rynku, która odnotowuje silny wzrost. Niedawno przekroczyła granicę 7 mln abonentów i spodziewa się, że do końca 2010 roku zdobędzie kolejne 2,5 mln abonentów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Każdy operator płatnej telewizji zdaje sobie sprawę z tego, że pierwszym poważnym wyzwaniem jest dla niego osiągnięcie dużej liczby abonentów. Jednak kolejnym ważnym wyzwaniem jest utrzymanie tej liczby, czyli minimalizacja migracji klientów. Dish TV również prowadzi działania, mające na celu otrzymanie swoich abonentów - wprowadza nową ofertę, w ramach której klienci będą mogli korzystać z oferty przez 4 miesiące, płacąc jedynie za 3 miesiące.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...