dodano: 2010-04-30 17:17 | aktualizacja:
2010-04-30 17:43
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Widzowie
„Teleexpressu”, częściej niż widzowie pozostałych programów informacyjnych, deklarowali, że informacje były przedstawione w sposób ciekawy i wciągający. Wysoko ocenili pokazane w programie różne punkty widzenia. Uznali, że program był godny zaufania, a informacje przedstawiono w sposób rzetelny i sprawdzony (w grupie 16-60 i 16-49).
Film
„Skazany na bluesa” w paśmie
„Kocham Kino” został bardzo dobrze dobrany do cyklu, bardzo się podobał, został oceniony najlepiej spośród filmów emitowanych w wiosennej ramówce w cyklu
„Kocham Kino” (grupa 16-49 i 16-60).
„Skazany na bluesa” osiągnął także najwyższe oglądalności i udziały od marca 2010 r.
Źródło: firma badawcza MillwardBrown SMG/KRC,
„Badanie trackingowe – ciągły pomiar wizerunku i wartości marek programowych, anten oraz kampanii reklamowych”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.