dodano: 2010-05-27 13:16 | aktualizacja:
2010-05-27 20:24
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Samsung
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od czasu premiery swoich pierwszych rozwiązań DID w 2006 roku,
Samsung dynamicznie zdobywał udziały w rynku i w lutym 2010 roku przekroczył magiczną barierę miliona sprzedanych egzemplarzy, stając się jednocześnie pierwszą firmą, której udało się uzyskać taki wynik.
Według prognoz firmy badawczej DisplaySearch,
liczba sprzedawanych ekranów DID powiększy się czterokrotnie, w przeciągu najbliższych sześciu lat, z 2 230 000 w 2010 roku, do ponad 9 milionów w 2016 roku. Udział firmy Samsung w rynku paneli LCD DID, który stanowi największą część ogólnego rynku ekranów DID, osiągnął w 2009 roku 41,9% z liczbą 463 000 sprzedanych egzemplarzy. DisplaySearch prognozuje, że w tym roku firmie Samsung uda się zdobyć prawie 49% rynku.
Samsung osiągnął swój sukces dzięki szerokiej gamie rozwiązań, wysokim standardom produkcji i innowacyjności. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów,
Samsung wprowadził do swojej oferty szereg specjalistycznych paneli DID, w tym wyświetlaczy o przekątnej od 32 do 82 cali, cienkiej ramce oraz paneli o nietypowych proporcjach ekranu.
Przodując w produkcji wyświetlaczy przeznaczonych do konstruowania ścian wideo, składających się z kilku bądź kilkunastu paneli DID,
Samsung wprowadził na rynek ekran, którego ramka ma zaledwie 7,3 mm grubości – to aż o 75% mniej niż w standardowych ekranach DID.
Samsung dostarcza panele z cienką ramką do ponad 50 globalnych korporacji. Wyświetlacze wykorzystywane są także do budowy ścian wideo na komisariatach policji, remizach strażackich, placówkach meteorologicznych, wojskowych centrach dowodzenia, a także centrach handlowych oraz do produkcji tablic informacyjnych i reklam zewnętrznych.
Wiodąca pozycja firmy
Samsung wśród producentów paneli LCD pozwoliła wprowadzić do masowej sprzedaży wyświetlacze o proporcjach ekranu 4:1, będące alternatywą dla konwencjonalnych proporcji 4:3 i 16:9. Oferowany przez
Samsung 43-calowy, panoramiczny wyświetlacz znajdzie zastosowanie na stacjach metra, lotniskach, centrach handlowych oraz w szkołach, otwierając drogę do dalszego rozwoju rynku paneli DID.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.