W czerwcu 2010 r. TVN odnotował doskonałe wyniki. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce i jedynym, który pomimo silnej oferty sportowej konkurencji, odnotował wzrost oglądalności w porównaniu z rokiem poprzednim we wszystkich kategoriach. TVN osiągnął najlepsze wyniki w komercyjnej grupie docelowej i jako jedyny wśród największych kanałów w Polsce odnotował wzrost oglądalności w porównaniu z rokiem 2009.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Udział w komercyjnej grupie docelowej (16-49) w czerwcu 2010 r.:
W czerwcu 2010 r. w naszej grupie docelowej kanał TVN utrzymał pozycję lidera rynku, znacząco wyprzedzając swoich rywali.
Udział w grupie docelowej TVN (16-49, miasta 100.000 +):
Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (90% gospodarstw domowych w Polsce) TVN był drugim najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w peak time i w ujęciu całodobowym oraz jedynym wśród największych kanałów, który odnotował wzrost udziału w rynku.
Ogólny udział w rynku:
TVN zakończył wiosenny sezon programowy spektakularnym sukcesem. Od marca do czerwca 2010 r. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce w komercyjnej grupie docelowej i w swojej grupie docelowej, osiągając odpowiednio 17,3% i 20,9% udziału w rynku w ujęciu całodobowym oraz 19,9% i 25% w peak time. Nowe formaty oraz kontynuacje najbardziej popularnych programów i seriali podbiły polską publiczność. Osiem spośród dziesięciu najchętniej oglądanych programów w kanale TVN stanowiły produkcje lokalne.
Główny serwis informacyjny Fakty, przyciągając do 5,1 milionów widzów,był najpopularniejszym programem w sezonie wiosennym. Ze średnim udziałem w rynku w całej populacji na poziomie 32,4%, wyprzedził swojego głównego konkurenta Wiadomości.
Program Taniec z Gwiazdami oglądało do 4,7 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej (16-49, miasta 100,000+) wyniósł 29%.
Program rozrywkowy You can dance – po prostu tańcz! przyciągał do 4,1 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 32,1%.
Magazyn Uwaga! przyciągał do 3,9 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 25,7%.
Serial W-11 Wydział Śledczy przyciągał do 4,4 mln widzów, a jego średni udział w rynku w naszej grupie docelowej wyniósł 19,9%.
Serial Detektywi oglądało do 3,5 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 24,2%.
Serial Na Wspólnej oglądało do 4,1 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 29,2%.
Serial Majka przyciągał do 3,5 mln widzów, a jego średni udział w rynku w grupie docelowej wyniósł 31,8%.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.