dodano: 2010-09-06 13:27 | aktualizacja:
2010-09-06 14:42
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: CYFRY+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Odczuj każdy szczegół świata” jest hasłem przewodnim kampanii, która metaforycznie obrazuje siłę
CYFRY+. Spot podkreśla atuty oferty programowej:
najlepsze ligi europejskie,
najbogatszą ofertę filmową,
najwięcej kanałów i
nowe pakiety HD. Informuje również o
obecności kanałów telewizji Polsat, które dołączyły do oferty platformy na początku września br.
Kampania wprowadza nowe hasło marki
„CYFRA+. Otwórz oczy”, wynikające z jej aktualnego pozycjonowania jako marki o najbogatszej ofercie programowej spośród wszystkich platform cyfrowych. Po raz pierwszy zostało też wykorzystane nowe logo -
CYFRA+ HD, podkreślające nowoczesność marki.
45 i 30 sekundowe spoty reklamowe są emitowane od 5 września br. na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych.
Wrześniową kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Także od 5 września CYFRA+ wprowadza zmiany w ofercie –
zwiększa liczbę pakietów, wzbogaca ich zawartość oraz zmienia nazwy (
„Nowa oferta pakietowa CYFRY+. Więcej pakietów z kanałami HD i CANAL+ HD, większy wybór dla abonenta”).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.