Powstało już logo zachęcające Polaków do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. Jest ono utrzymane w niebiesko-czarnych barwach i towarzyszyć mu będzie hasło kampanii promującej cały proces cyfryzacji w Polsce: "Bądź gotowy na odbiór cyfrowy". Ma ona ruszyć w momencie pokonania wszystkich przeszkód opóźniających start cyfryzacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największe problemy prawdopodobnie są już za nami, tak więc nadawcy są jak najlepszej myśli. Magdalena Gaj, wiceminister infrastruktury, kierująca zespołem ds. cyfryzacji, poinformowała w wywiadzie w "Rzeczpospolitej", że cała akcja powinna ruszyć już wstyczniu lub lutym 2011 r. W dużych centrach handlowych mają powstać punkty informacyjne z logotypem akcji, które będą rozpowszechniać naziemną telewizję cyfrową wśród Polaków.
Cała kampania promująca NTC ma kosztować 20-30 milionów złotych. Finansowana będzie przez budżet państwa. Na antenach największych nadawców będą pojawiać się spoty reklamowe, informujące o akcji. Prawdopodobnie rząd wyłączy kampanię informacyjną z limitów reklamowych stacji.
Przypomnijmy, że sygnał analogowy w Polsce ma zostać ostatecznie wyłączony w lipcu 2013 roku. Do tego momentu polscy widzowie mają czas, by wyposażyć swoje mieszkania w odpowiedni sprzęt, czyli telewizory z wbudowanym tunerem DVB-T lub osobne dekodery.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.