reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sprzedażowa kampania CYFRY+

dodano: 2010-09-10 14:48 | aktualizacja: 2010-10-01 14:18
autor: Anita Dąbek | źródło: C+

C+ logo Po rozpoczęciu wrześniowej kampanii wizerunkowej CYFRA+ startuje z kampanią sprzedażową. Prezentuje ona bogatą ofertę programową oraz nową, 40% promocję CYFRY+ na nowe pakiety z kanałami CANAL+, HD i nowością w ofercie - kanałami Polsatu. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu i Internecie. Rozpoczynająca się 10 września br. kampania przedstawia atuty oferty programowej platformy, w szczególności doskonałą ofertę piłki nożnej w CANAL+.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najlepsze ligi europejskie i 4,5 tysiąca goli, jakie można zobaczyć w CANAL+ obrazują najwyższą jakość, atrakcyjność i wyjątkowość programu. Kampania zachęca jednocześnie do skorzystania z oferty promocyjnej – 40% rabatu przez 9 miesięcy na nowe pakiety z CANAL+ i kanałami HD, wzbogaconymi ostatnio także o siedem kanałów Polsatu.

Bohaterką spotu jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się także w kampanii wizerunkowej.
W kampanii użyte jest nowe hasło marki „CYFRA+. Otwórz oczy”, wynikające z jej aktualnego pozycjonowania jako marki o najbogatszej ofercie programowej spośród wszystkich platform cyfrowych. Zostało też w niej wykorzystane nowe logo CYFRA+ HD, podkreślające nowoczesność marki.

Kampania będzie realizowana równocześnie w telewizji, prasie i internecie. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych, takich jak: TVP1, TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, TVP Info, AXN, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, Hallmark, National Geographic, Zone Europa, Zone Reality, Tele 5, TV Puls, Comedy Central, TVS, Movies 24, AXN Crime, BBC Lifestyle. Reklama będzie emitowana także w stacjach radiowych: PR 3, Złote Przeboje, Radio PIN, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Planeta FM, TOK FM, będzie także promowana w Internecie.

Wrześniową kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Równolegle do kampanii sprzedażowej jest realizowana kampania wizerunkowa CYFRY+, rozpoczęta 5 września br. Przebiega pod hasłem „Odczuj każdy szczegół świata”, promując CYFRĘ+ jako platformę o najbogatszej ofercie programowej i podkreślając jej najwyższą jakość.

Także 5 września CYFRA+ zwiększyła liczbę pakietów programowych, wzbogaciła ich zawartość oraz zmieniła nazwy.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...