dodano: 2010-09-10 14:48 | aktualizacja:
2010-10-01 14:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najlepsze ligi europejskie i 4,5 tysiąca goli, jakie można zobaczyć w
CANAL+ obrazują najwyższą jakość, atrakcyjność i wyjątkowość programu. Kampania zachęca jednocześnie do skorzystania z oferty promocyjnej –
40% rabatu przez 9 miesięcy na nowe pakiety z CANAL+ i kanałami HD, wzbogaconymi ostatnio także o
siedem kanałów Polsatu.
Bohaterką spotu jest
mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się także w kampanii wizerunkowej.
W kampanii użyte jest nowe hasło marki
„CYFRA+. Otwórz oczy”, wynikające z jej aktualnego pozycjonowania jako marki o najbogatszej ofercie programowej spośród wszystkich platform cyfrowych. Zostało też w niej wykorzystane nowe logo
CYFRA+ HD, podkreślające nowoczesność marki.
Kampania będzie realizowana równocześnie w telewizji, prasie i internecie. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych, takich jak:
TVP1, TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, TVP Info, AXN, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, Hallmark, National Geographic, Zone Europa, Zone Reality, Tele 5, TV Puls, Comedy Central, TVS, Movies 24, AXN Crime, BBC Lifestyle. Reklama będzie emitowana także w stacjach radiowych:
PR 3, Złote Przeboje, Radio PIN, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Planeta FM, TOK FM, będzie także promowana w Internecie.
Wrześniową kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja
Change Communications. Media zaplanował dom mediowy
MPG.
Równolegle do kampanii sprzedażowej jest realizowana kampania wizerunkowa CYFRY+, rozpoczęta 5 września br. Przebiega pod hasłem
„Odczuj każdy szczegół świata”, promując CYFRĘ+ jako platformę o najbogatszej ofercie programowej i podkreślając jej najwyższą jakość.
Także 5 września CYFRA+ zwiększyła liczbę pakietów programowych, wzbogaciła ich zawartość oraz zmieniła nazwy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.