dodano: 2010-09-27 12:22 | aktualizacja:
2010-09-27 14:26
autor: Anna Sulisz |
źródło: SAT KRAK
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jednak przez sponsoring
Globo zdecydowało się na mocne wsparcie branżowych targów w Krakowie i w taki sposób będzie obecne na wystawie telewizji cyfrowej SAT Krak 2010.
Bardzo ważne, by wspólnie budować rynek tv-sat.
Niestety, wiele polskich firm z tej branży podchodzi tak, że woli pojechać na targi ANGA Cable w Kolonii i tam zapłacić ciężkie pieniądze w euro za małe stoisko, niż wesprzeć polskie targi (już nieważne które), by w przyszłości uniezależnić się od rynku niemieckiego. Firmy te, szukając klientów na targach za granicą, zapominają całkiem o polskim rynku i de facto tracą go powoli, bo żal im drobnej kwoty na stoisko na targach w Polsce. I tak kółko się zamyka, bo rynek się "nie kręci", nie ma pieniędzy na nic, na reklamę i marketing też, więc poszukiwania klientów są skierowane na zagranicę, a polski rynek nie rozwija się tak jak powinien.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.