reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kolejny wzrost oglądalności TV Puls

dodano: 2010-10-04 15:59 | aktualizacja: 2010-10-04 16:59
autor: Anita Dąbek | źródło: TV Puls

TV Puls wrzesień 2010 We wrześniu 2010 roku widownia Telewizji Puls w grupie komercyjnej powiększyła się o 12,60% w porównaniu do września ubiegłego roku. Telewizja Puls to stacja rozrywkową, której program stanowi atrakcyjną alternatywę wobec aktualnej oferty na polskim rynku telewizyjnym. TV Puls jest jedną z siedmiu ogólnopolskich stacji naziemnych. Ostatnio kanał zmienił oprawę audiowizualną oraz przygotował ciekawą ramówkę na jesień 2010 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nawet w tym bardzo trudnym dla nas okresie, kiedy nasz wysiłek był głównie skierowany na rozpoczęcie długo oczekiwanej cyfryzacji, udało się nam utrzymać trend wzrostowy. Mamy nadzieję, że stopniowe zwiększenie zasięgu związane z wprowadzeniem telewizji cyfrowej, a szczególnie w pierwszej jej fazie zmianie pozycji TV Puls na bardziej korzystną we wszystkich sieciach kablowych znajdujących się w zasięgu nowych nadajników, jak i również nasza uwaga, która w większej mierze będzie teraz ukierunkowana na promocję i program pozwoli nam nie tylko utrzymać wzrostowy trend, ale też znacząco zwiększyć jego dynamikę - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu TV Puls.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...