reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

BLOG: Cyfrowy Polsat pokona To & Owo?

dodano: 2010-10-11 23:56 | aktualizacja: 2010-10-12 10:43
autor: Daniel Gadomski | źródło: SatKurier.pl

cyfrowy polsat logo Tego jeszcze na naszym rynku nie było. Platforma  Cyfrowy Polsat zamierza przekuć sukces swojego internetowego serwisu z programem telewizyjnym i uruchomić drukowany tytuł pod nazwą TV2. Czy ma szanse zagrozić silnej konkurencji na rynku wydawniczym? Na pewno pomoże w promocji Cyfrowego Polsatu i będzie okazją do dorobienia przez platformę. Czy nakład TV2 będzie wynosił tyle, ilu jest abonentów Cyfrowego Polsatu?



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Największa platforma cyfrowa przedstawi szczegóły dotyczące projektu. Na razie nie wiadomo, czy będzie dostępny odpłatnie, czy za darmo np. dla wszystkich abonentów. Pierwsza opcja to szansa na dotarcie do grupy dużo szerszej niż klienci platformy cyfrowej i promocja wśród nich usług. Nie jest tajemnicą, że ze strony cyfrowypolsat.pl korzystają również abonenci innych platform, gdyż oferowany tam program telewizyjny jest przejrzysty i obejmuje wiele stacji - nie tylko polskich. Gdyby drukowana wersja była odzwierciedleniem internetowej, przy interesującym doborze pozostałych treści, projekt mógłby zawalczyć o silną pozycję na rynku magazynów typu tv-guide.

Niewykluczone, że Cyfrowy Polsat do nowego projektu pozyska partnera - znającego się na rynku wydawniczym. Wirtualne Media kilka tygodni temu podały, że wydawnictwo Axel Springer Polska (to samo, które miało kupić znaczący pakiet udziałów w Polsacie) przygotowuje się do uruchomienia dwutygodnika TV2. Gdyby Polsat rzeczywiście dogadał się z wydawcą “Faktu”, to niemieckie wydawnictwo pracowałoby dla dwóch platform cyfrowych jednocześnie. Od prawie roku przygotowuje bowiem magazyn “Plus+” dla CYFRY+. Być może jest mowa o pewnego rodzaju franszyzie na wykorzystywanie marki Cyfrowego Polsatu.

Rynek magazynów abonenckich z “ludzką twarzą” rośnie. Dzisiaj nie promuje się już nachalnie usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych. Sieci komórkowe płacą niemałe pieniądze agencjom reklamowym i dziennikarzom za ludzkie i ukryte przedstawianie nowych usług, telefonów. Zapewne to jedno z założeń Cyfrowego Polsatu. Do tego przy takiej szerokiej grupie potencjalnych odbiorców nowego projektu, można będzie niemało zarobić na reklamach. Obecnie nawet zakłady komunikacji miejskiej umieszczają je w swoich serwisach internetowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Daniel Gadomski


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...