reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” jesienią w MTV Polska

dodano: 2011-04-12 13:04 | aktualizacja: 2011-04-12 13:10
autor: Anita Dąbek | źródło: MTV

Pimp My Ride by Coca-Cola Zero MTV Networks Polska oraz Coca-Cola Poland Services nawiązały współpracę w ramach partnerskiego projektu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” – pierwszej polskiej edycji międzynarodowego hitu MTV, skierowanego do wielbicieli rozrywki i motoryzacji. Program, do którego zgłoszenia ruszają 13 kwietnia, wyemituje MTV Polska jesienią 2011.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rezultatem niestandardowej współpracy 360 stopni jest pierwsza polska edycja jednego z najpopularniejszych programów w historii MTV.  Lokalna wersja nosi tytuł „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”, a marka Coca-Cola Zero jest sponsorem tytularnym programu oraz partnerem strategicznym całego projektu.

„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” będzie promowany na każdym z trzech etapów – zgłoszeń, produkcji oraz emisji – szeroko zakrojoną promocją na wszystkich platformach komunikacyjnych MTV Networks Polska, obejmujących stacje telewizyjne oraz witryny internetowe, z wykorzystaniem aplikacji mobilnych oraz społeczności. „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zostanie również wsparte silną kampanią marketingową i działaniami komunikacyjnymi.

- Pimp My Ride to brand sam w sobie i jeden z naszych najważniejszych, flagowych projektów MTV Networks Polska, jakie planujemy w tym roku. Cieszymy się, że do tak dużego i ważnego projektu przekonaliśmy takiego partnera, jak Coca-Cola Zero, dzięki któremu możemy go zrealizować w ciekawszy i szerszy sposób, z korzyścią dla obu stron - komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks

- Marki Coca-Cola Zero  i Pimp My Ride mają wiele wspólnego - inspirują do wyrażania siebie bez skrępowania konwencjami, do sięgania po rozwiązania, które wydają się niemożliwe do zrealizowania. Coca-Cola Zero z wielką chęcią pokaże, że Pimp My Ride w Polsce jest możliwe - powiedział Maciej Klonowski, kierownik marki Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” jest pierwszym z zaplanowanych na ten rok projektów nowej zintegrowanej strategii 360 stopni działu komercyjnego MTV Networks Polska, zarządzanego przez Macieja Kutaka – wiceprezesa ds. komercyjnych MTV Networks Polska.

W projekt „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zaangażowany jest dom mediowy Starcom. Patronem medialnym akcji jest portal Onet.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...