Sony Corporation poinformowało o planach wprowadzenia do sprzedaży „tabletu Sony”, który doskonale połączy sprzęt, treści i funkcje sieciowe z wygodą użytkowania, zapewniając pasjonującą rozrywkę na wysokim poziomie. Sony pracuje nad dwoma tabletami o bezprecedensowej konstrukcji, oznaczonymi nazwami kodowymi S1 i S2*. Pierwszy z nich jest zoptymalizowany pod kątem bogatej rozrywki multimedialnej, a drugi łączności i rozrywki mobilnej. Premierę „tabletu Sony” na światowych rynkach zaplanowano na jesień 2011 r.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Tablet Sony” jest oparty na najnowszym systemie Android 3.0, przeznaczonym do urządzeń z większymi ekranami, a w szczególności do tabletów. Oba tablety mogą wykorzystywać łączność Wi-Fi i WAN (3G/4G), pozwalając nie tylko na przeglądanie Internetu i sprawdzanie poczty, lecz także na efektywne korzystanie z całego wachlarza treści cyfrowych — filmów, gier i książek — dostępnych za pośrednictwem płatnych serwisów internetowych Sony i innych serwisów, niezależnie od miejsca i pory.
Tablet S1 jest wyposażony w duży, 9,4-calowy wyświetlacz, przeznaczony do wyświetlania stron www i interaktywnych multimediów. Przesunięcie środka ciężkości względem fizycznego środka obudowy umożliwia łatwe, pewne trzymanie urządzenia. Daje również poczucie stabilności i lekkości, przez co zwiększa wygodę nawet przy wielogodzinnym użytkowaniu.
Model S2* zawiera dwa wyświetlacze po 5,5", które można złożyć, by ułatwić sobie przenoszenie urządzenia. W odróżnieniu od dotychczasowych tabletów, oparte na dwóch wyświetlaczach rozwiązanie Sony umożliwia połączenie ekranów w jeden duży wyświetlacz bądź ich wykorzystanie do różnych celów, na przykład wyświetlania filmu na jednym ekranie, a przycisków sterujących na drugim.
— „Tablet Sony” zapewni przyszłym użytkownikom dostęp do serwisów rozrywkowych opartych na koncepcji chmury, dostępnych z każdego miejsca i o każdej godzinie — mówi Kunimasa Suzuki, starszy wiceprezes i zastępca prezesa grupy produktów i usług konsumenckich. — Naszym celem jest stworzenie nowego stylu życia, w którym elektronika użytkowa, w tym „tablet Sony”, będzie ściśle zintegrowana z treściami i siecią.
— Android 3.0 to nowa wersja platformy Android wyposażona w nowy, holograficzny system obsługi, stworzony od podstaw z myślą o urządzeniach z większymi ekranami, a w szczególności tabletach — mówi Andy Rubin, starszy wiceprezes działu Mobile w Google Inc. — Z radością przyjmuję pojawienie się „tabletu Sony”, ponieważ będzie on stymulował rozwój poszukiwanych przez użytkowników aplikacji i usług sieciowych.
Oprócz tego, prognozy mówią o stabilnym wzroście rynku mobilnych komputerów o dużej wydajności, zwłaszcza na rynkach wschodzących. Sony zamierza zatem nadal wzmacniać swoją markę VAIO i wprowadzać coraz bardziej atrakcyjne produkty, które będą tworzyć na rynku nową wartość.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.