dodano: 2011-05-10 10:15 | aktualizacja:
2011-05-10 11:14
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Średnia oglądalność odcinka wyniosła 3,421 mln widzów. Największa widownię zgromadził odcinek z 26 marca, kiedy
„Tylko muzykę" oglądało blisko
4,63 mln widzów.
Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu
na Facebook'u który zgromadził blisko 260 tys. fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy" fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów.
Dane Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.