dodano: 2011-06-01 15:36 | aktualizacja:
2011-06-01 16:37
autor: Karol Czechowicki |
źródło: Lenovo
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
To porozumienie jest kolejnym odważnym krokiem w realizacji długoterminowej strategii Lenovo. Stanowi ono dopełnienie zasadniczej działalności Lenovo w segmencie komputerów osobistych oraz w nowych, kluczowych z rozwojowego punktu widzenia obszarach - powiedział Yang Yuanqing, dyrektor naczelny Lenovo. -
Działalność firmy MEDION AG, która może się poszczycić wysokimi obrotami na rynku konsumenckim oraz skutecznością w dziedzinie marketingu, usług i sprzedaży detalicznej, jest doskonale dopasowana do naszej strategii rozwoju na rynku konsumenckim w Europie Zachodniej. Dzięki połączeniu tego „frontu” z „zapleczem” produkcyjnym i łańcuchem dostaw Lenovo obie firmy zwiększą swoją skuteczność i konkurencyjność. Razem możemy stworzyć kompletną platformę konsumencką, która przyspieszy nasz rozwój w segmencie komputerów osobistych oraz zapewni nam możliwości, doświadczenie i kontakty niezbędne do osiągnięcia sukcesu na rynku mobilnego Internetu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.