dodano: 2011-11-18 11:39 | aktualizacja:
2011-11-18 11:42
autor: Anita Dąbek |
źródło: T-Mobile
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wieczorem 17 listopada Mariah Carey i T-Mobile rozpoczęli odliczanie czasu do Świąt Bożego Narodzenia wykonaniem najnowszego gwiazdkowego przeboju artystki pt.
„Oh Santa”.
Nawiązując do atmosfery Świąt i tradycji wręczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizował wyjątkowe wydarzenie: Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (
Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysiącami oczarowanych przechodniów. Było to możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii holograficznej.
Artystka zaśpiewała cztery utwory, w tym przeboje znajdujące się obecnie na 1. i 2. miejscu świątecznej listy
„Billboard Holiday Chart”, czyli
„All I Want for Christmas is You” i
„Oh Santa”, a także
„Hero”. Podczas wykonywania tradycyjnej kolędy „Cicha noc” do artystki dołączyła ponad pięciotysięczna widownia śpiewając w swoich ojczystych językach. Dodatkowo uczestnicy występu mogli pobrać i wyświetlić na swoich smartfonach wirtualną świeczkę, co pozwoliło stworzyć barwny spektakl w pięciu miastach naraz.
To niecodzienne wydarzenie stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T‑Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. Jest to kolejna z serii wyróżniających się i dobrze przyjętych kampanii organizowanych od 2008 r. przez Deutsche Telekom, które mają na celu propagowanie hasła marki „Chwile, które łączą”.
W Polsce nowa kampania będzie promowała świąteczne prezenty w ofercie T‑Mobile: wysyłanie nielimitowanych SMSów i MMSów do wszystkich użytkowników T-Mobile w kraju i na świecie, przebojowe gry, jak również smartfony w atrakcyjnych cenach z dostępem do Internetu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.