dodano: 2012-01-25 14:40 | aktualizacja:
2012-01-25 17:13
autor: Janusz Sulisz |
źródło: o2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W serwisie obecnie jest 5 kanałów tematycznych:
-
pudelek news wideo - wywiady z gwiazdami polskiego showbiznesu, relacje z imprez z prowadzącą, sesji fotograficznych,
-
shot paparazzi - relacje w stylu "no comment" z imprez i wydarzeń (krótka forma wideo w której montaż wideo ograniczamy do minimum),
-
shot styl - relacje w stylu "no comment" z pokazów mody, wywiady z projektantami, rozmowy o modzie,
-
teledyski,
-
trailery.
Pudelek.tv ludzi znanych będzie filmował w "naturalnym środowisku". Relacje są przygotowywane przez kilka niezależnych ekip. Nie będzie brakować krótkich wywiadów z gwiazdami, kręconych zarówno w trakcie imprez, jak i wcześniej zaaranżowanych.
-
Rozszerzamy Pudelka o projekt telewizyjny w sposób nienachalny. Wiemy, ile czasu czytelnicy chcą nam, ale i w ogóle materiałom wideo w sieci, co dzień poświęcać, i temu podporządkowujemy ramówkę. Cała organizacja jest gotowa produkować więcej i szybciej. Wskaźniki, na które będziemy patrzeć, oceniając powodzenie projektu, to przyrost tzw. ruchu bezpośredniego oraz długości sesji - mówi Rafał Werczyński, szef komunikacji Pudelka.
Sprzedaż reklamy na serwisie prowadzi Grupa o2 i będzie się ona opierać na tradycyjnych formatach bannerowych, pre- i post-rollach, sponsoringach, ale również na tzw. product placement i product integration.
Strona internetowa:
pudelek.tv
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.