reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Ostatni odcinek „Plebanii” obejrzało 3,6 mln widzów

dodano: 2012-01-31 11:00 | aktualizacja: 2012-01-31 16:37
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

TVP1 TVP 1 Jedynka W piątek, 27 stycznia 2012 roku TVP1 wyemitowała ostatni odcinek serialu „Plebania”. Oglądało go 3,6 mln widzów i dał on stacji 28,2 mln zł wpływów reklamowych. TVP1, emitując serial, miała 24,9 proc. udział w rynku - najwięcej spośród wszystkich stacji. Udział Polsatu wynosił 22,4 proc., TVN - 18,2 proc., a TVP 2 - 10,1 proc. W grupie komercyjnej TVP1 przegrywała z Polsatem - odpowiednio 15,7 i 26,9 proc. Udział TVN kształtował się na poziomie 16,9 proc., a TVP2 - 9,6 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Identyczną widownię serial przyciągał w poprzednim sezonie (wrzesień 2010 - czerwiec 2011). W ostatnich latach jednak „Plebania” traciła widzów. Najlepsze wyniki (5,5 mln widzów) telenowela osiągała w sezonach wrzesień 2002 - czerwiec 2003 oraz wrzesień 2003 - czerwiec 2004. Serial zaczynał (wrzesień 2000 - czerwiec 2001) od oglądalności na poziomie 4,9 mln widzów.

Od poniedziałku, 30 stycznia 2012 roku TVP1 w miejsce „Plebanii” emituje serial „Galeria”.
 
Dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 799 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2022 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2022 r. z wysyłką...

109 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

339 zł Więcej...