W połowie kwietnia 2012 roku spółka Telestar, której właścicielem jest Hyperion S.A z Grupy Kapitałowej MNI S.A., uruchomiła sygnał testowy nowego kanału telewizyjnego. HOT TV jest pierwszym z czterech nowych, zapowiadanych kanałów tematycznych, które pojawią się portfolio spółki. Grupą celową stacji są kobiety i mężczyźni, w wieku 16+, którzy zmęczeni codziennością właśnie w mediach szukają odpoczynku, odprężenia i relaksu.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa stacja ma zapewniać dogodny, 24-godzinny dostęp do muzyki i rozrywki. W ramówce kanału, obok programów prezentujących różnorodne style muzyczne, będzie można znaleźć także programy poradnikowe i lifestylowe.
Zgodnie z nazwą kanału, wszystkie prezentowane na antenie treści mają wzbudzać emocje i zachęcać do interakcji. Interakcja z widzami to podstawa oraz znak rozpoznawczy nowej stacji. Stały kontakt z widzem pozwoli na szybka ocenę prezentowanych materiałów.
HOT TV ma w planach przygotowanie nowych, autorskich programów, które sukcesywnie będą wprowadzane na antenę.
– Kluczową rolę w naszym nowym projekcie będzie odgrywać „wysoka jakość” – odnosząca się zarówno do przekazywanych treści jak i cyklu produkcyjnego programów. Do współpracy przy tworzeniu nowej stacji zaprosiliśmy najpiękniejsze, najbardziej eleganckie i zmysłowe kobiety, które prezentować będą świat pełen luksusu i przepychu. Zdradzę, że razem z prowadzącymi będziemy odwiedzać najmodniejsze kluby taneczne w kraju i za granicą, oglądać najbardziej komfortowe modele samochodów na targach motoryzacyjnych, kosztować najbardziej wyszukanych potraw, uczestniczyć w festiwalach muzycznych i filmowych – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, prezes Telestar S.A. – Już wkrótce zaprezentujemy spot reklamujący nową stację. Jego treść doskonale oddaje klimat nowej stacji... Zapraszam do oglądania – kontynuuje Bobrukiewicz.
Telestar S.A. jest właścicielem ogólnopolskiej stacji telewizyjnej iTV, a także brytyjskich satelitarnych kanałów telewizyjnych The Dating Channel, Gaydatetv oraz unikatowej grupy portali internetowych, której celem jest dostarczenie młodym użytkownikom całego wachlarza serwisów i usług, suplementarnych wobec siebie, połączonych wspólnym programem lojalnościowym m.in. : OSADA.pl - młodzieżowy portal społecznościowy, DISCOSTACJA.pl – portal o profilu disco wraz z radiem internetowym, iTV – portal własny, MPORTAL.pl - młodzieżowy portal randkowy, DODAJOPIS - galeria opisów i statusów Gadu-Gadu, Ezo TV - portal ezoteryczny, Eblog.pl – blog internetowy.
Kanał HOT TV będzie dostępny we wszystkich największych sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Sygnał testowy odbierać można z satelity: