reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

VIVA Polska: Mniej teledysków, więcej programów [wideo]

dodano: 2012-07-03 10:37 | aktualizacja: 2012-07-03 13:27
autor: Anita Dąbek | źródło: wirtualnemedia.pl / VIVA

Viva Polska W lipcu 2012 roku kanał muzyczny VIVA Polska przejdzie kilka istotnych zmian. Ma pojawić się więcej programów polskiej produkcji, a także po raz pierwszy produkcje zagraniczne, ale za to nadawca będzie emitował mniej teledysków (pasma muzyczne przede wszystkim w prime-time oraz w weekendy.). Zdaniem Magdaleny Adamskiej, dyrektor programowej VIVA Polska, stacja robi krok do przodu. To nie koniec zmian - kanał zostanie opatrzony w nową grafikę ekranową, w tym nowe logo.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa ramówka zostanie wprowadzona 17 lipca 2012 roku. Wtedy też wystartuje nowa oferta wieczorna, która będzie taka sama od poniedziałku do piątku. O godz. 21:30 stacja wyemituje pierwszy w swojej historii serial animowany - „Futurama” - i to z polskim dubbingiem. O godz. 22:30 widzowie będą mogli oglądać program „Webnięci” prowadzony przez rapera Tede i Piotra Kędzierskiego (znanego m.in. z TVP2). Koncepcją programu będzie komentowanie zabawnych filmików dostępnych na Wrzuta.pl. W programie pojawią się także celebryci, którzy wcielą się w nietypowe role. O godz. 23.00 stacja zaprasza na cykl „Chyba ich pogięło”, w którym prezentowane będą dziwne i szokujące filmiki z domowych archiwów, kamer monitoringu czy kronik policyjnych.

Latem br. na antenie VIVA Polska zadebiutuje cotygodniowy program „VIVA Pudelek”, w którym celebryci będą komentować ranking związany z gwiazdami. Pojawią się też zagraniczne programy: „Next” i „Co na to tato?” oraz polska wersja „Szału ciał”.

W nowej ramówce Vivy mniej będzie teledysków - pasma muzyczne ograniczone zostaną  przede wszystkim w prime time oraz w weekendy.

Magdalena Adamska, dyrektor programowa VIVA Polska, powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że na rynku jest coraz więcej stacji muzycznych, które emitują te same teledyski, dlatego stacja chce wyróżnić się ze swoją ofertą. Adamska obserwując to, co dzieje się w innych krajach, zauważyła, że na dojrzałych rynkach kanały muzyczne są niszowe i często płatne. Adamska dodała, że siostrzany kanał MTV Polska wprowadzając kilka lat temu programy kosztem muzyki zanotował wówczas wzrost oglądalności.

VIVA Polska pozostaje liderem wśród kanałów muzycznych, ale np. w kwietniu w grupie docelowej 13-29 lat jej widownia zmalała o 25,4 proc., zaś w maju już o 27,5 proc. Adamska liczy, że nowa oferta programowa zahamuje spadek oglądalności.

Kolejne zmiany zostaną przeprowadzone jesienią br. Na antenie pojawi się pierwszy w historii format scripted reality „Weekendowe historie”. Każdy odcinek ma opowiadać o innej historii, która przydarzyła się młodym ludziom. Produkcja ma liczyć 20 odcinków trwających po ok. 45 minut. Jesienią stacja planuje też wprowadzenie lifestylowych programów dla kobiet w paśmie dziennym.

Bardzo ważną informacją jest to, że VIVA Polska od 17 lipca br. przejdzie na emisję w formacie obrazu 16:9, zyska nową oprawę graficzną utrzymaną w ciemniejszych kolorach, bardziej miejską, dojrzałą i dynamiczną. Nowe logo stacji ma być podobne do tego, która ma niemiecka VIVA, a na antenie będzie przezroczyste. W stacji emitowane będą nowe identy pokazujące scenki z udziałem młodych ludzi w mieście, a ich tłem muzycznym będzie piosenka Moniki Brodki „Varsovie”.



Oficjalny komunikat prasowy VIVA Polska:

Już 17 lipca br. stacja VIVA Polska zaprezentuje odświeżony wizerunek, obejmujący nową identyfikację wizualną, nowości programowe oraz emisję w formacie 16:9.
 
Nowe logo i część oprawy antenowej nawiązują do globalnej identyfikacji wizualnej VIVY. Z kolei proma wizerunkowe kanału, tzw. identy, powstały w Polsce i zawierają lokalne akcenty, m.in. miejsca charakterystyczne dla Warszawy. W trosce o jeszcze lepszą jakość emisji, 17 lipca VIVA rozpocznie nadawanie w formacie 16:9.  

Na antenie VIVY pojawią się premierowe programy rozrywkowe. Jeszcze w lipcu zadebiutują trzy duże nowości: polska produkcja „Webnięci” (17 lipca o g. 22:30), w której nowa „para” show biznesu –Tede i Kędzior - zaprezentuje przegląd najciekawszych klipów z internetu. Drugą nowością będzie wielokrotnie nagradzana amerykańska kreskówka „Futurama” (17.07. o g. 21:30), czyli pierwsza animacja w historii VIVY, na dodatek z pełnym polskim dubbingiem. Trzecia premiera to „Chyba ich pogięło” - porcja najbardziej absurdalnych wirali i filmików, jakie kiedykolwiek nakręcono (od 17.07. o g. 23:00). Przez całe lato w VIVIE nie zabraknie również programów, emitowanych znad polskiego morza z cyklu „VIVA lato”.  W sierpniu stacja zaprezentuje m.in. show „VIVA Pudelek”, a jesienią ma w planach wysokobudżetową produkcję z nieemitowanego jeszcze na antenie gatunku scripted reality. 
 
Nowa ramówka VIVY zostanie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się 17 lipca i potrwa do końca lata. Hasłem przewodnim kampanii jest „VIVA wyraźnie inna”.  Działania obejmą internet, kina, outdoor czy stacje telewizyjne z portfolio Viacom w Polsce. Za kreacje internetowe odpowiada agencja K2, za pozostałe – zespół kreacji VIMN.

Również 17 lipca nową odsłonę zaprezentuje strona www.viva-tv.pl, przygotowaną według najnowszych trendów digital media. Odświeżona witryna zapewni użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację  i lepiej wyeksponuje treści, zawarte na stronie, m.in. teledyski i programy VIVY.

VIVA od 12 lat bezbłędnie odczytuje zmieniające się potrzeby młodych widzów, urozmaicając swoją ramówkę o nowe programy, zmieniając elementy oprawy czy kreując trendy i wydarzenia, którymi żyje polska młodzież.  Stacja udowodniła to wielokrotnie, promując  polskich artystów, wprowadzając do ramówki formaty rozrywkowe, które podbiły gusta widzów czy przyznając swoje nagrody, VIVA Comet.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...