dodano: 2012-08-27 12:09 | aktualizacja:
2012-08-27 12:26
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: UOKiK
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W wyniku postępowania ustalono, że
kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę. Zgodnie z prawem każdy przedsiębiorca ma obowiązek w sposób pełny, rzetelny i prawdziwy informować o oferowanych towarach lub usługach.
Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów Prezes UOKiK nałożyła na przedsiębiorcę karę w wysokości
235 266 zł. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca może odwołać się do sądu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.