reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

3. sezon „The Walking Dead” w FOX

dodano: 2012-10-11 16:23 | aktualizacja: 2012-10-11 16:25
autor: Anita Dąbek | źródło: FOX

FOX Tej jesieni na FOX ponownie zagoszczą bohaterowie serialu „The Walking Dead” - grupa ocalałych znów stanie do walki z żądnymi krwi zombie, a Polscy widzowie będą mogli śledzić ich losy już 2 dni po premierze amerykańskiej - od wtorku, 16 października o godz. 22.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rozpoczęła się kampania pod hasłem Czyste szaleństwo, która w swoim pierwszym etapie będzie wspierała premierę najnowszego sezonu serialu „The Walking Dead” i która potrwa 6 tygodni. Pierwsza faza promocji została zaplanowana głównie w Internecie, a także w prasie i telewizji. W kolejnych miesiącach pojawią się kolejne odsłony kampanii wspierające nadchodzące premiery na FOX.

Kampania internetowa do „The Walking Dead” jest oparta na niestandardowych formatach budujących zaangażowanie z serialem oraz świadomość marki FOX. Działania obejmują współpracę z serwisem Pudelek.pl, gdzie powstała specjalna strona mrocznastrona.pudelek.pl. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o serialu, utrzymane w stylistyce typowej dla tego serwisu, jak również sensacyjne galerie zdjęć oraz materiały wideo a także mechanizm do „zombifikacji” zdjęć użytkowników. Ponadto na portalu fotka.pl, przygotowano angażujący format reklamowy przypominający o istniejącym profilu zombie. Premiera serialu została także wsparta formatami reklamowymi, które pojawią się w serwisach sieci .FOX (dot FOX), NK.pl, filmweb.pl, Onet.pl oraz w YouTube. Promocję wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google.

Spoty reklamowe pojawią się na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland: FOX, FOX Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild, zaś na kanale TVP1 przed emisją pierwszego i drugiego sezonu „The Walking Dead” wykupiono billboardy sponsorskie. Reklamy prasowe pojawią się w tygodniku Wprost, tygodnikach telewizyjnych: Teleprogramy i Telemagazyn, a także w magazynach Activist i Maxim oraz w prasie branżowej.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś kreacje przygotowały agencje Brainshake i Orbita we współpracy z działem marketingu FOX International Channels Poland.

Serial „The Walking Dead” jest oparty na komiksowej serii autorstwa Roberta Kirkmana. Opowiada historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. W trzecim sezonie w świecie niepewności Rick Grimes (Andrew Lincoln) i grupa ocalałych będzie mierzyć się nie tylko z zombie, ale też będzie musiała stawić czoła nowemu zagrożeniu: żywym istotom.

Serial otrzymał, między innymi nagrodę Emmy za najlepszą serialową charakteryzację oraz nominację do Złotego Globu dla najlepszego telewizyjnego serialu dramatycznego.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

529 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...