dodano: 2012-10-11 16:23 | aktualizacja:
2012-10-11 16:25
autor: Anita Dąbek |
źródło: FOX
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rozpoczęła się kampania pod hasłem
Czyste szaleństwo, która w swoim pierwszym etapie będzie wspierała premierę najnowszego sezonu serialu
„The Walking Dead” i która potrwa 6 tygodni. Pierwsza faza promocji została zaplanowana głównie w Internecie, a także w prasie i telewizji. W kolejnych miesiącach pojawią się kolejne odsłony kampanii wspierające nadchodzące premiery na FOX.
Kampania internetowa do
„The Walking Dead” jest oparta na niestandardowych formatach budujących zaangażowanie z serialem oraz świadomość marki FOX. Działania obejmują współpracę z serwisem Pudelek.pl, gdzie powstała specjalna strona
mrocznastrona.pudelek.pl. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o serialu, utrzymane w stylistyce typowej dla tego serwisu, jak również sensacyjne galerie zdjęć oraz materiały wideo a także mechanizm do „zombifikacji” zdjęć użytkowników. Ponadto na portalu fotka.pl, przygotowano angażujący format reklamowy przypominający o istniejącym profilu zombie. Premiera serialu została także wsparta formatami reklamowymi, które pojawią się w serwisach sieci .FOX (dot FOX), NK.pl, filmweb.pl, Onet.pl oraz w YouTube. Promocję wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google.
Spoty reklamowe pojawią się na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland: FOX, FOX Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild, zaś na kanale TVP1 przed emisją pierwszego i drugiego sezonu „The Walking Dead” wykupiono billboardy sponsorskie. Reklamy prasowe pojawią się w tygodniku Wprost, tygodnikach telewizyjnych: Teleprogramy i Telemagazyn, a także w magazynach Activist i Maxim oraz w prasie branżowej.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś kreacje przygotowały agencje Brainshake i Orbita we współpracy z działem marketingu FOX International Channels Poland.
Serial
„The Walking Dead” jest oparty na komiksowej serii autorstwa Roberta Kirkmana. Opowiada historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. W trzecim sezonie w świecie niepewności Rick Grimes (Andrew Lincoln) i grupa ocalałych będzie mierzyć się nie tylko z zombie, ale też będzie musiała stawić czoła nowemu zagrożeniu: żywym istotom.
Serial otrzymał, między innymi nagrodę Emmy za najlepszą serialową charakteryzację oraz nominację do Złotego Globu dla najlepszego telewizyjnego serialu dramatycznego.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.