dodano: 2012-11-27 10:08 | aktualizacja:
2012-11-27 11:44
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Intertelecom
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
INTERTELECOM to:
-
prezentacja i promocja nowych technologii,
-
podkreślenie obecności firmy na rynku,
-
wzmocnienie wizerunku marki,
-
wprowadzenie i wypromowania nowych produktów prezentacja i promocja nowych produktów,
-
platforma wymiany doświadczeń między strefą naukowo-badawczą a biznesem,
-
wzmocnienia kontaktów ze stałymi klientami oraz możliwość pozyskania nowych klientów,
-
rozpoznania oczekiwań klienta i uzyskanie natychmiastowej opinii o produktach,
-
konfrontacja z konkurencją.
Odbiorcami targów są:
-
przedstawiciele biznesu
-
przedstawiciele administracji publicznej
-
odbiorcy indywidualni.
Targom INTERTELECOM towarzyszy bogaty program konferencji, paneli dyskusyjnych, prezentacji dotyczących:
-
przyszłości komunikacji elektronicznej – m.in. rozwiązaniom prawnym
-
oraz infrastrukturze, prezentacji najnowszych rozwiązań oferowanych
-
przez Wystawców
-
sieci szerokopasmowych
-
cyfryzacji
Nasze atuty:
-
Najlepsze warunki ekspozycyjne za atrakcyjną cenę
-
Obsługa Wystawców na najwyższym poziomie
-
Silna kampania promocyjna
-
Spotkanie w centrum Polski
-
Formuła biznesowa B2B
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 10 stycznia 2013 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.