dodano: 2013-01-02 10:48 | aktualizacja:
2013-01-02 14:03
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Forbes
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe urządzenia mają być dostępne dla ograniczonej liczby beta testerów w Stanach Zjednoczonych już od
marca 2013 roku. Mają dostarczać kanały, oferowanie obecnie w sieciach kablowych, po podłączeniu urządzenia do Internetu i to niezależnie od operatora (na przykład Microsoft Mediaroom wymaga usługi AT&T, a Xbox ma ograniczone oferty dla klientów Comcast i FiOS).
Po raz pierwszy, konsumenci będą mogli subskrybować dany kanał, a nie cały pakiet kanałów, a także będą mogli subskrybować dany program. Nowe urządzenie firmy
Intel będzie miało również dostęp do istniejącego już na rynku sklepu Intela z aplikacjami, grami i wideo na życzenie. Wykorzystując szybkość łączy szerokopasmowych i zasoby w chmurze, Intel planuje umożliwić klientom korzystanie z
„PVR w chmurze”. Dzięki temu, użytkownicy będą mogli oglądać programy telewizyjne w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności nagrywania ich z wyprzedzeniem.
Intel planuje zorganizowanie konferencji prasowej na targach CES (8-11 stycznia 2013, Las Vegas), ale rzecznik wyjaśnił, że firma nie będzie ogłaszać niczego związanego z tym nowym produktem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.