reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Noworoczne zmiany w TVP Sport

dodano: 2013-01-02 22:48
autor: Peter Parker | źródło: Inf. własna

TVP Sport Wraz z rozpoczęciem nowego roku TVP Sport wdrożył kilka nowości na swojej antenie. W dwa lata od zmiany formatu na 16:9 oraz startu nowej identyfikacji, zaprzestano emisji logotypu ekranowego w "safe-area" a także wprowadzono zegar reklamowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sportowy kanał Telewizji Polskiej dotychczas umieszczał swoje logo w bezpiecznym obszarze (safe-area). Dzięki temu po przycięciu obrazu do formatu 4:3 znak wciąż był widoczny. Teraz logo przesunięto w prawo, co jest swego rodzaju trendem wśród nadawców. W poprzednim roku podobnie postąpili m.in. Polsat (na swoich kanałach tematycznych z wyjątkiem sportowych), Orange sport oraz Sportklub.

Wcześniej: TVP Sport z logo w safe-area

Teraz: TVP Sport z logo poza safe-area


Drugą zmianą, która z pewnością spodoba się widzom, jest wprowadzenie zegara ekranowego. Wraz z początkiem bloku w miejscu logo pojawia się timer, który odmierza czas do zakończenia się emisji spotów. Jest to pierwszy kanał publicznego nadawcy, który wprowadził takie udogodnienie.

Zegar w miejscu logo podczas reklam na TVP Sport


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...