dodano: 2013-01-02 22:48
autor: Peter Parker |
źródło: Inf. własna
Wraz z rozpoczęciem nowego roku TVP Sport wdrożył kilka nowości na swojej antenie. W dwa lata od zmiany formatu na 16:9 oraz startu nowej identyfikacji, zaprzestano emisji logotypu ekranowego w "safe-area" a także wprowadzono zegar reklamowy.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sportowy kanał Telewizji Polskiej dotychczas umieszczał swoje logo w bezpiecznym obszarze (safe-area). Dzięki temu po przycięciu obrazu do formatu 4:3 znak wciąż był widoczny. Teraz logo przesunięto w prawo, co jest swego rodzaju trendem wśród nadawców. W poprzednim roku podobnie postąpili m.in. Polsat (na swoich kanałach tematycznych z wyjątkiem sportowych), Orange sport oraz Sportklub.
Drugą zmianą, która z pewnością spodoba się widzom, jest wprowadzenie zegara ekranowego. Wraz z początkiem bloku w miejscu logo pojawia się timer, który odmierza czas do zakończenia się emisji spotów. Jest to pierwszy kanał publicznego nadawcy, który wprowadził takie udogodnienie.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.