reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Noworoczne zmiany w TVP Sport

dodano: 2013-01-02 22:48
autor: Peter Parker | źródło: Inf. własna

TVP Sport Wraz z rozpoczęciem nowego roku TVP Sport wdrożył kilka nowości na swojej antenie. W dwa lata od zmiany formatu na 16:9 oraz startu nowej identyfikacji, zaprzestano emisji logotypu ekranowego w "safe-area" a także wprowadzono zegar reklamowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sportowy kanał Telewizji Polskiej dotychczas umieszczał swoje logo w bezpiecznym obszarze (safe-area). Dzięki temu po przycięciu obrazu do formatu 4:3 znak wciąż był widoczny. Teraz logo przesunięto w prawo, co jest swego rodzaju trendem wśród nadawców. W poprzednim roku podobnie postąpili m.in. Polsat (na swoich kanałach tematycznych z wyjątkiem sportowych), Orange sport oraz Sportklub.

Wcześniej: TVP Sport z logo w safe-area

Teraz: TVP Sport z logo poza safe-area


Drugą zmianą, która z pewnością spodoba się widzom, jest wprowadzenie zegara ekranowego. Wraz z początkiem bloku w miejscu logo pojawia się timer, który odmierza czas do zakończenia się emisji spotów. Jest to pierwszy kanał publicznego nadawcy, który wprowadził takie udogodnienie.

Zegar w miejscu logo podczas reklam na TVP Sport


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - Netflix

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

449 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ Ultimo 4K S2X FBC Multistream

Vu+ Ultimo 4K - najpotężniejszy odbiornik Ultra HD z rodziny...

2 090 zł Więcej...
reklama