dodano: 2013-03-01 11:59 | aktualizacja:
2013-03-01 13:00
autor: Łukasz Knapik |
źródło: wirtualnemedia.pl/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Prowadzimy testy dotyczące przejścia z aktualnego formatu prezentowania produktów do bardziej innowacyjnych formatów, jednym z nich jest model aukcyjny - poinformował serwis
wirtualnemedia.pl Markus Tellenbach.
Ma to wpłynąć na zwiększenie popularności telezakupów.
Grupa TVN nie ujawnia na razie, kiedy zmiany zostaną wprowadzone.
Przypomnijmy, iż w latach 2007-2008 nadawał już w Polsce kanał aukcyjny -
Promocja.tv, którego nadawcą była spółka
Media Ekspert Sp. z o. o.
Kanał
Telezakupy Mango24 rozpoczął nadawanie w 2003 roku (próbne już w 2002 roku). Nadawcą jest spółka
Mango Media z Gdyni. W 2007 roku 100 procent udziałów w niej przejęła
Grupa TVN. Niedawno
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (
KRRiT) przedłużyła stacji koncesję o kolejne 10 lat.
(więcej tutaj)
Stacja jest dostępna w niekodowanym przekazie z satelity
Eutelsat Hot Bird 13°E. Znajduje się w ofercie platform satelitarnych
n,
CYFRA+,
Cyfrowy Polsat,
TNK/
TNK HD,
Smart HD,
Orange TV i wybranych sieci kablowych. Niekodowany przekaz jest dostępny również w Internecie:
www.tv.mango.pl
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.