dodano: 2013-03-25 14:50 | aktualizacja:
2013-03-25 15:58
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z informacjami
nc+ problem faktycznie został zaobserwowany, ale wynika wyłącznie z bardzo dużego zainteresowania ofertą oraz licznymi pytaniami w związku z tym.
W tej chwili na infolinii pracuje 2 000 konsultantów, którzy przeprowadzają dziesiątki tysięcy rozmów telefonicznych dziennie. Dodatkowo, aby wspomóc działania infolinii uruchomiono odrębne forum dyskusyjne przeznaczone do zadawania pytań bez konieczności rejestracji, znajdujące się pod adresem
ncpluspytania.pl. Niemal natychmiast na starcie pojawiło się blisko 2 000 zapytań o różnej tematyce. pracownicy nc+ stopniowo odpowiadają na pytania i maleje liczba pytań.
Operator
nc+ zapewnia, że wszyscy zainteresowani zadaniem zapytania lub skontaktowaniem się z operatorem uzyskają taką możliwość. Dzięki wielu kanałom komunikacji ruch na infolinii zostanie stopniowo rozładowany. Klienci mogą także oczekiwać kontaktu od
Centrum Abonenta nc+ ze strony operatora, gdyż dla każdego z dotychczasowych klientów
CYFRY+ lub
n zostanie przygotowana i zaproponowana indywidualna oferta migracji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.