Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła, że globalny kanał lifestylowy dla kobiet TLC będzie dostępny w Polsce także w wysokiej rozdzielczości jako simulcast. TLC HD debiutuje 4 kwietnia 2013 roku w ofercie Cyfrowego Polsatu, największej w Polsce i czwartej co do wielkości platformie DTH w Europie. Aby zaprezentować znakomitą jakość kanału, na dzisiejszy wieczór od godz. 22:30 zaplanowano premierę nowego, piątego sezonu Wstydliwych chorób.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Po udanym wprowadzeniu na polski rynek Discovery Channel HD na początku roku, cieszymy się, że to właśnie tutaj odbywa się kolejna premiera dla regionu CEMEEA, tym razem kanału TLC HD. Wiemy, że widzowie coraz większą wagę przywiązują do jakości obrazu i dźwięku, dlatego jesteśmy dumni, że od dziś w wersji high definition dostępne będą już dwa nasze flagowe kanały Discovery Channel i TLC. Dzięki temu tak popularne serie jak ‘Dynamo: więcej niż magia’, ‘Fani czterech kółek’, czy ‘Polski turniej wypieków’ będą jeszcze bardziej porywające - mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.
W piątym sezonie Wstydliwych chorób widzowie poznają zagrożenia czyhające na lekkomyślnych turystów w najpopularniejszych wakacyjnych miejscach. Bohaterowie programu odkryją swoje wstydliwe tajemnice i na naszych oczach zostanie im udzielona profesjonalna pomoc medyczna.
Kolejna premiera zaplanowana dla polskich widzów to Bardzo ostry dyżur, który przedstawia nieprawdopodobne akcje ratowników medycznych. Piąty sezon (jego emisja rozpocznie się 13 kwietnia o godz. 21:00) opowie szokujące historie pacjentów, którzy narazili się na śmiertelne niebezpieczeństwo w pozornie niegroźnych, czy wręcz trywialnych okolicznościach.
Również wiosną TLC HD wyemituje kolejną lokalną produkcję. Seks po polsku zapozna nas z tajnikami seksualności naszych rodaków oraz kłopotami, jakie dotykają ich w związkach. Program ma na celu pomóc parom rozwiązać ich problemy uczuciowe, podpowiedzieć, jak odświeżyć ich relację i dodać pikanterii w kontaktach intymnych.
Portfolio Discovery Networks CEEMEA w Polsce, do którego należy obecnie dziesięć kanałów z flagowymi Discovery Channel, TLC (obydwa dostępne również w formacie HD) oraz ID, średnio dziennie ogląda niemal 5 milionów widzów, co stanowi ponad połowę całej widowni kanałów dokumentalnych oraz lifestylowych dostępnych w Polsce.
TLC to najpopularniejszy międzynarodowy kanał lifestylowy w Polsce (dla widzów między 16. a 49. rokiem życia); globalna marka, która w nowatorskiej formie przedstawia historie z życia wzięte oraz uniwersalne tematy interesujące dla odbiorców na całym świecie. Od momentu startu w Polsce w październiku 2010 roku TLC stał się ulubionym kanałem dla wielu widzów. Swą popularność zawdzięcza inspirującym programom, takim jak Słodki biznes, Moje wielkie cygańskie wesele, Honey Boo Boo czy Zbuntowani Amisze. Niezwykle ważną rolę w układanej lokalnie ramówce zajmują również polskie produkcje, takie jak Polski turniej wypieków, Nie mów pannie młodej, Matka czy nastolatka oraz Awantura o remont.
TLC HD jest dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu na pozycji 129. na liście kanałów, w pakiecie Familijnym Max HD.