dodano: 2013-05-08 12:08 | aktualizacja:
2013-05-09 14:25
autor: Anita Dąbek |
źródło: wirtualnemedia.pl/press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Publiczny nadawca, zgodnie z prawem, nie może przerywać programów reklamami. Skąd więc pomysł z wprowadzeniem przerw w kanale
TVP Rozrywka? Z różnej interpretacji przepisów.
TVP przyjęła bowiem interpretację
ustawy o radiofonii i telewizji zakładającą, że w kanałach koncesjonowanych nie ma przeszkód, aby audycje dzielić reklamami, a zakaz dotyczy jedynie stacji zapisanych w ustawie -
TVP1,
TVP2,
TVP Polonia i programów regionalnych. Według
Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (
KRRiT),
Telewizja Polska nie może przerywać reklamami audycji i dotyczy to również kanałów koncesjonowanych.
Mimo rezygnacji z pomysłu,
TVP nadal stoi na stanowisku, że byłoby to zgodne z prawem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.