Brytyjczycy będą musieli bliżej przejrzeć się swojej rodaczce Anne Keothavong podczas tegorocznego turnieju Wimbledon, ponieważ gwiazda tenisa będzie miała na sobie mikroreklamy. Sony uruchomił niezwykłą kampanię polegającą na umieszczeniu tzw. microtising - mikram (połączenie słów „reklama” i „mikroskopijny”) na Keothavong w celu podkreślenia, jak bardzo liczy się każdy szczegół na tegorocznym Wimbledonie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po raz pierwszy w historii część turnieju zostanie zrealizowana w Ultra HDTV 4K, co oznacza, że nawet najmniejszy szczegół będzie się wyróżniać. W sklepach w Wielkiej Brytanii właśnie pojawiły się nowe modele telewizorów 4K - 55X9 BRAVIA i 65X9 BRAVIA.
Anne Keothavong będzie miała na sobie mikroskopijne reklamy - na paznokciach, rąbku spódnicy, sznurowadle i sprzęcie sportowym. Gwiazda tenisa, obecnie nr 5 w rankingu w Wielkiej Brytanii, widzi zabawną stronę kampanii: - To jest prawdziwy ubaw, mam dużo przyjaciół i rodzinę zwracających uwagę na najdrobniejsze szczegóły - mam to na moich sznurowadłach, palcu i rąbku spódnicy, ale istnieje kilka ukrytych miejsc, których nikt jeszcze nie zauważył.
Na potrzeby realizacji 4K turnieju wykorzystywane są dwie kamery Sony - F55 35mm 4K i NEX-FS700.
Nowe modele telewizorów 55X9 4K Ultra HD BRAVIA i 65X9 4K Ultra HD BRAVIA są wyposażone m.in. 4K X-Reality PRO, głośniki Magnetic Fluid i wyświetlacz Triluminos.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.