dodano: 2013-07-01 12:28 | aktualizacja:
2013-07-02 14:53
autor: SatExpert |
źródło: Polsat / tvpolsat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że pierwszym krokiem do spolszczenia kanału było wprowadzenie polskich bloków reklamowych, co nastąpiło w maju 2010 roku. Kolejną zmianą był debiut polskich „okienek” programowych. Polsat JimJam testował je w grudniu 2011 roku, a na stałe pojawiły się w lutym 2012 roku. Znajdowały się w nich polskie kreskówki oraz zagraniczne seriale animowane, zakupione wyłącznie na potrzeby Polsat JimJam. Polskie pasma były stopniowo wydłużane - do 6 godzin dziennie.
Polsat JimJam jest wspólnym przedsięwzięciem Chello Zone i Telewizji Polsat. Jest to jedyny kanał tworzony przez Polsat z zagranicznym partnerem, gdzie współpraca ma charakter kapitałowy - Telewizja Polsat ma w nim 50% udziałów, a druga połowa należy do JimJam CEE (Chello Zone).
Także dzisiaj ruszyła nowa ramówka stacji, w której znalazły się najciekawsze propozycje z polskich pasm, jak i wersji europejskiej , m.in.
„Reksio”, „Bolek i Lolek”, „Barney i przyjaciele”, „Tomek i przyjaciele” oraz „Małpka wie, nauczy cię”. Na antenie zadebiutowała też zmodyfikowana, ujednolicona oprawa graficzna . Stacja w większości przypadków w oprawie używa już logo Polsat JimJam, a nie JimJam. Warto wspomnieć, że nie wymieniono jeszcze wszystkich zapowiedzi lektorskich, więc w niektórych z nich lektor nadal mówi JimJam zamiast Polsat JimJam.
-
Decyzja o osobnym sygnale na Polskę jest podyktowana stałą ekspansją kanału JimJam (w Polsce znanej, jako Polsat JimJam) na całym świecie oraz dużą wagą, jaką przykładamy do tego rynku. W portfolio stacji znajduje się wiele kochanych przez dzieci na całym świecie produkcji, dlatego jesteśmy przekonani, że sygnał dla Polski sprawi, że stacja będzie jeszcze bardziej popularna wśród lokalnej widowni. Bierzemy pod uwagę potrzeby polskich widzów, obserwujemy na bieżąco preferencje widowni i zmieniamy dla niej ramówkę, tak, aby jak najlepiej odpowiadała lokalnym gustom i zainteresowaniom - powiedziała Louise Cottrell, VP Affiliate Sales, Chello Zone.
Już teraz nadawca rozpoczął emisję klasycznych, pełnometrażowych bajek, w tym m.in.
„Anastasię”, „Piękną i Bestię”, „Camelot” czy „Podróże Guliwera”. W sierpniu z kolei zostanie zaprezentowany animowany serial dla najmłodszych dzieci
„Clay Play”, a we wrześniu kanał, jako pierwszy w Polsce, wyświetli program
„What’s the big idea”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.