dodano: 2013-10-01 14:59 | aktualizacja:
2013-10-01 15:32
autor: Łukasz Knapik |
źródło: CANAL+ Cyfrowy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Skyfall” był priorytetem, jeżeli chodzi o komunikację programową
nc+. Tytuł był eksponowany w spotach i layoutach wrześniowej kampanii reklamowej. Na filmowym profilu facebookowym
CANAL+ została uruchomiona aplikacja
„Którym jesteś Bondem?”. W zabawie internauci odpowiadając na kilka pytań, mieli okazję sprawdzić, do którego z aktorów odtwarzających rolę
agenta 007 jest im najbliżej. W quizie wzięło udział ponad 5000 osób, z których prawie 40 proc. wybrało reakcje i atrybuty charakterystyczne dla
Daniela Craiga.
Najważniejsza premiera września była również promowana specjalną akcją teaserową skierowaną do mediów. O najnowszym
„Bondzie” dziennikarze zostali poinformowani przesyłką zawierającą teczkę z aktami stylizowanymi na prawdziwe akta agencji
MI6. Dokumentacja wprowadzająca w klimat opisanej w filmie intrygi stanowiła jednocześnie źródło ciekawostek i statystyk na temat kultowej serii filmów o najsłynniejszym agencie
Jej Królewskiej Mości.
„Skyfall” jako 14. film w historii i jako pierwszy
„Bond” zarobił ponad miliard dolarów i według stanu na wrzesień 2013 roku jest 8. na liście najbardziej dochodowych filmów wszech czasów oraz 1. w Wielkiej Brytanii. Sukcesowi kasowemu
„Skyfall” towarzyszyły pozytywnie oceny krytyków. Film zdobył m.in. dwie nagrody
BAFTA i 5 nominacji do
Oscara, w tym dwie statuetki: za najlepszy montaż dźwięku (
Per Hallberg i
Karen Baker Landers) i najlepszą piosenkę (
Adele), która wygrała także
Złoty Glob.
Kolejne emisje „Skyfall“ w CANAL+ i CANAL+ HD: 3 października 2013 roku o 23:30 i 11 października 2013 roku o 21:45.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.